CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
2x Solar adjustable backrest.
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wie heeft voor mij 2x solar adjustable backrest bekijk het plaatje over de prijs komen wij vast en zeker wel uit. Graag z.g.a.n of gebruik maar in goede staat hoor het wel ok Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
zal het eventjes rondvragen voor je! |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
|
Donnie schreef:zal het eventjes rondvragen voor je! Bedankt laat maar een reactie achter of stuur 1 pm waneer je iets voor mij kan betekenen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb ze wel maar verkoop je ze niet. wel een goede aankoop Jowan! ga je geen spijt van krijgen!
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Ik heb ze wel maar verkoop je ze niet. wel een goede aankoop Jowan! ga je geen spijt van krijgen! Hahah Tim je gebruiks het zelf moet je ook niet weg doen maat of heb je nog 2 stiekem liggen bliss Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 februari 2011 01:54:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb ze ook super dingen! enige nadeel is alleen dat in de loop der tijd het rubber scheurt |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ik heb ze ook super dingen! enige nadeel is alleen dat in de loop der tijd het rubber scheurt Bedankt voor je reactie hoe lang heeft het bij jou geduurd voor dat het rubber is gaan scheuren? Kan je hier ook losse rubbertjes voor krijgen waneer het is versleten hoor het wel. Deze klasse kan ik mij geen alternatief bedenken-vinden daarom mijn keuze
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij mij al na een half seizoen. maar ze zijn los te krijgen heb ze hier bij zunnebeld gehaald en het viel gewoon onder de garantie |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Bij zunnebeld vandaag 2x Solar adjustable backrest besteld Topic mag gesloten worden Bewerkt door de gebruiker maandag 14 februari 2011 20:52:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
2x Solar adjustable backrest.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.