15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Goedeavond,
Ik zit er aan te denken om een nash siren r3 set aan te schaffen. Nu zat ik een beetje te kijken naar de kosten, die zijn best hoog. Daardoor kwam ik op ebay terecht en dat scheelt al gauw meer dan 100€. Dit is best aantrekkelijk, maar zou het wel verstandig zijn ivm garantie ed? De set zou dan uit engeland afkomstig zijn, als je er iets mee hebt kun je niet makkelijk even aankloppen.
Hoe denkt men hier erover?
Mvg rene
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2013(UTC) Berichten: 23 Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: beumertje Goedeavond,
Ik zit er aan te denken om een nash siren r3 set aan te schaffen. Nu zat ik een beetje te kijken naar de kosten, die zijn best hoog. Daardoor kwam ik op ebay terecht en dat scheelt al gauw meer dan 100€. Dit is best aantrekkelijk, maar zou het wel verstandig zijn ivm garantie ed? De set zou dan uit engeland afkomstig zijn, als je er iets mee hebt kun je niet makkelijk even aankloppen.
Hoe denkt men hier erover?
Mvg rene heb hier geen ervaring mee, maar zit te denken als je iets met je auto hebt in de garantietijd kan je ook overal terecht als het maar een dealer is van je merk.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Okee dank je wel,miss dat dat ook wel zo is in dit geval idd.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-2-2015(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Als je het kan betalen zou ik het lekker bij mn lokale winkelier halen. Kan je er makkelijk mee terug indien nodig. Tegelijk heb ik nooit problemen gehad met dat soort merken dus als je bereid bent om de gok te nemen kan dit ook lonen.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2013(UTC) Berichten: 23 Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
je kan erover googlen, kan inderdaad een probleem zijn met fabrieksgarantie schijn voor te komen dat de verkoper niet gemachtigd is door het merk, is wel vreemd.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.