Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-11-2015(UTC) Berichten: 4
|
Goedenavond ik heb thuis een Recept van een oud vismaatje gevonden .. Toen hij zelf nog draaide , en ik er nog erg jong was , en net begon met vissen . maar kan iemand mij vertellen of die goed is of dat het beter niet aan te raden is 1kg Basis Mix 250 Gr Squid Liver meel 250 Gr LT Vismeel 100 Gr Krill Meel 97.5 Gr Chili Poeder 40.0 Gr Ei Albumine 10 ML Solar Squid & Octopus Koi Rearer 10 Eieren Bewerkt door de gebruiker zondag 5 maart 2017 21:51:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-12-2016(UTC) Berichten: 79
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Die Solar Squid lijkt me meer om vissers mee te vangen als om vis mee te vangen. 270 euro per liter. Je kan ook gewoon een flavour nemen voor 40,- per liter. Wat jij aan vloeistof erin giet (2,70/kg) is qua prijs ongeveer mijn hele boilie. Ander ding is, wat zit er in de basismix? Als ik niet wist wat daar in zat zou ik het nooit gebruiken. Maar da's misschien een kronkel van mij. Waarschijnlijk een hoop soja, mais en tarwe. Verder zie ik 5.61% chili. Dat is iets aan de hoge kant. 2.3% ei-albumine da's prima. icm. ei en vismeel zullen ze hard genoeg worden. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 maart 2017 13:55:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groetjes, Bart van boiliemix-berekenen.nl |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-12-2016(UTC) Berichten: 79
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
groetjes, Bart van boiliemix-berekenen.nl |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.