40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
dit is nog eens een "vol" gevreten karper. dacht dat hij elk moment zou ontploffen. foto is te dichtbij genomen. in het echt heb ik kleinere handen. suc6 bij het raden. en waarom deze foto nu op zijn kop staat? klik met rechts op de foto en dan op viewimage dan zie je hem gewoon, anders ff melden dan plaats ik hem opnieuw Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 februari 2017 22:16:27(UTC)
| Reden: toevoeging |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-12-2016(UTC) Berichten: 79
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
19 pond |
groetjes, Bart van boiliemix-berekenen.nl |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Hé bedankt glompie voor het draaien van de foto. maar zoals ik al schreef heb ik in het echt niet zulke grote handen. dus is de vis ook niet zo groot als het lijkt. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
|
Goed geraden Lorenzo. je zit er een half pondje naast. 13,5 pond was het echte gewicht. dus mag je een nieuwe plaatsen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.