CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
kika tukkercup 2011 eerste weekend in september
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Hoi karpisten, de oud deelnemers hebben altijd voorrang.... datum is dus bekent, we hebben de vergunning weer rond, nu kijken naar de sponsors wie er dit jaar weer aantrekkelijke prijzen in doen. :wink: Vorig jaar was overweldigend elk jaar weer beter....echt super kijk ook op onze site die weer regelmatig zal worden ge-update. Maarten en ik zullen dit jaar worden bijgestaan door, Rene, Erwin en Tim en Koen. http://carpfiesta.nl/ de link van onze site, alle info van vorige keer en de mooie vangsten en sponsors en verslagen van winnaars die naar het beloofde land mochten. check het uit. en als je nog niet lid bent van onze hyve meld je dan vandaag nog aan. regelmatig krijg je dan info over aanbiedingen in visland en over de wedstrijd via een persoonlijk bericht. http://www.hyves.nl/hyve...pageid=61E85EJ3BPOOCKG4Ggroetjes CFC team
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Dikken kerel!!!!!
als het in de agenda past zijn wij zeker van de partij!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Oenen, ik had ook niet anders verwacht, dan dat je wel weer aankwam met die andere Tinus. Kijken of die Bosche Bolle deeze keer niet in France zit:-" wat denkt gij?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik ziet niet in France dan hoor weet niet hoe het met BB zit |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
zo alvast geregeld!!! wij zijn weer van de partij
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
kika tukkercup 2011 eerste weekend in september
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.