logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Richard Peeters  
#1 Gepost : woensdag 7 september 2016 10:33:48(UTC)
Richard Peeters


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-6-2016(UTC)
Berichten: 11

Halle allemaal,

Zoals in mijn voorsteltopic te lezen valt, ben ik Richard Peeters uit Nijmegen en van bouwjaar 1970(nu 46 dus).

Om niet alleen te hoeven vissen en mogelijk ook meer kennis op te doen, ben ik op zoek naar een (liefst ervaren) karpervisser uit de regio Nijmegen. Voor afstand- en penvissen.
En liefst van ongeveer mijn eigen leeftijd maar mag uiteraard ook (veel)jonger of (veel)ouder zijn.

Ik vis al van kleins af aan maar ben ik er een tijd tussenuit geweest. Dit jaar de hengelsport(karpervissen met pen en op afstand + kunstaas vissen) weer opgepakt en alles nieuw aangeschaft.
Niet het duurste van het duurste materiaal maar alles wat ik nodig heb en uiteraard goede molens/lijn/haken/rigs/aas.
Erg veel tijd kan ik er niet aan besteden dus ik zal niet elke week kunnen vissen. Maar ik wil de tijd nuttig invullen.
Ik kan in de avond met regelmatig een korte sessie doen (19:00-23:00) en af en toe kan ik in het weekend en dan wat meer uren. Dan denk ik aan ochtend tot middag of middag tot avond. Ik ben niet iemand die sessies doet van 12 uur of langer en ik heb dan ook geen tent o.i.d. Alleen een ovale paraplu tegen regen en wind.
Ik ben geen nacht- en wintervisser. Maar zeker geen koukleum dus het is niet zo dat ik nooit in de nacht of winter voor een sessie te porren ben.
Ik heb geen ervaring met moderne voerboten/voertechnieken en het uitroeien van lijnen en weinig ervaring met pop-ups. Heb jij die ervaring wel dat is dat alleen maar meegenomen.

Omdat ik "vroeger" jaren op karper heb gevist, heb ik redelijke kennis in huis maar merk ook dat er door de jaren heen veel is veranderd/verbeterd. Zeker als je er een tijd uit bent geweest.
Heb ervaring met dobbervissen op snoek, snoekbaars, witvis etc. dus het is niet zo dat ik helemaal niks van pen vissen af weet.

Kortom gewoon af en toe een aantal uren karperen met een vismaat en van elkaar leren.

Groetjes,
Richard
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.