30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Gisteren heb ik een zak partikels gekregen om te proberen die niet meer gekookt moeten worden enkel geweekt 3a4 u . De partikels zijn al geweekt gekookt en gebrand en daarna terug gedroogd op voorhand , als ik de volgorde van de bereiding juist is weet ik niet meer . Heeft iemand ervaring met een dergelijk product en zijn er nog merken die dit aanbieden . Er zitten 3 soorten partikels in dari lupine gebroken mais ,lijkt me wel handig dat je ze altyd in huis hebt en niet meer hoeft te kokken . MVg Lorenzo
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Hey Lorenzo,
zijn voor mij onbekende producten. Heb je hier foto's van? Ben wel benieuwd, lijkt me een lastig product om goed te kunnen bewaren.
|
|
|
|
|
Hey Frank hier de gevraagde foto's na 3 u in het water links droog product rechts geweekt . Bewaren lijkt me geen probleem aangezien ze terug gedroogd zijn . MVG Lorenzo Bewerkt door de gebruiker zondag 21 augustus 2016 21:49:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
En hoe zit het nu met de hardheid van het geweekte aas? Dit is voor de meeste particles toch het belangrijkste aspect, want zachter aas is aantrekkelijker en geeft meer attractie af.
|
|
|
|
|
De hardheid zit wel goed enkel hebben de lupine's moeten wat langer weken uurtje of 5 de brasem is er in ieder geval gek op . d
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.