Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-7-2016(UTC) Berichten: 3
|
Goedemorgen mannen, en tegenwoordig ook een enkeling vrouwen! Ook ik ben lid geworden van CF dit vanwege in sommige gevallen terugzoekende feedback op CF. Daarnaast vind ik het een top site met vele nieuwe producten en in vele gevallen een goede en eerlijke feedback! Maar om mij voor te stellen, Patrick Pasie (29) Deventer Vis sinds mijn 12e op karper. En voornamelijk alleen, of in het gezelschap van enkele vismaten. Het liefst bevis ik de grote putten, kanalen, en jaaaaaa.. straks ook de rivier. Sinds kort ben ik team-member bij het team van : 2CP (2 Carp Products) nog niet heel bekend maar dat komt goed! 2 Carp Products En als je benieuwd bent naar mijn vangsten of heb je vragen zoek mij dan op en stuur een vriendschapsverzoek https://www.facebook.com/patrick.pasieTIGHT LINES!!!! Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 juli 2016 10:28:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
`wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd` |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 1-5-2016(UTC) Berichten: 10
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hey Patrick bedankt voor je positieve feedback en welkom op het forum
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoi Patrick welkom op cf.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
welkom patrick, mede-deventenaar hier |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-7-2016(UTC) Berichten: 3
|
Bedankt mannen! |
`wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd` |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.