Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-6-2016(UTC) Berichten: 4
|
Beste leden
Wie van jullie gebruikt de gratis app Angling iQ. Ik heb momenteel namelijk vooral Scandinavische volgers en Belgische of Nederlandse karpervissers hun vangsten zijn wat relevanter voor mij.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: vandermaesen Beste leden
Wie van jullie gebruikt de gratis app Angling iQ. Ik heb momenteel namelijk vooral Scandinavische volgers en Belgische of Nederlandse karpervissers hun vangsten zijn wat relevanter voor mij.
(karper)vangsten delen? Meer iets voor Ed en Marco. Voor je het weet kan je van de bivvy's het bos niet meer zien.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-6-2016(UTC) Berichten: 4
|
Valt best mee. Je kiest zelf welke info je deelt. Ik heb er immers geen probleem mee te vermelden bij elke vangst op welk water deze gevangen is. Exacte locatie en stek lijkt me voor de handliggend dat je die voor de meeste geheim wilt houden. Foto'tje nemen richting je bivvy is dan ook aan te raden.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ikzelf gebruik carpio en fox swim mapper apps, maar ik deel geen gegevens anders kan je naar je stekkie fluiten... |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.