logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
swinne  
#1 Gepost : zondag 12 juni 2016 16:15:37(UTC)
swinne

10 ponder

Man
België

Bedankjes: 3 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
hallo ,
na niet zoveel info te vinden op het net kom ik hier ff mijn licht opsteken

ben op zoek naar een nieuwe bedchair en bivvy

omdat mijn shelter stilaan tot op de draad versleten begint te graken zoek ik een goede vervanger .. en mijn nash double top extreme mk2 wat te groot is voor korte sessies ..

de volgende spreken me wel aan maar mischien dat iemand van jullie een van deze wel in gebruik zullen hebben en een zo eerlijk mogelijk gebruiksondervinding zal kunnen geven
er mogen ook andere bedchairs genoemd worden maar moet een stevige zijn omdat ik nogal snel last krijg van men rug op mijn 2 huidige bedchairs , voor 1 nacht kan het ermee door maar eens 2 nachten begint het al best lastig te worden..

-grizzly bedchair van de watersportcentrale
-rod hutchinson big kipper system

bivvy :
ja een stevige bivvy met skin , mag wat meer kosten omdat ik zeer zuinig omspring met mijn materiaal en er zeker jaren plezier mag aan beleven , liefst 1 man
-rod hutchinson cabrio one man
-trakker tempest
-grizzly brolly system 60"

als ook hier mogen andere bivvys voorgesteld worden

al bedankt op voorhand Like

Sponsor
bertkamp  
#2 Gepost : zondag 12 juni 2016 18:01:13(UTC)
bertkamp

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Als je snel last hebt van je rug moet je eens gaan kijken naar een bedchair met alleen elastiek in het midden zoals de JRC extreme, deze hangen veel minder door.

UserPostedImage

Kijk voor een tent eens naar de Ehmanns, echte Duitse kwaliteit.
swinne  
#3 Gepost : maandag 13 juni 2016 08:25:46(UTC)
swinne

10 ponder

Man
België

Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Als je snel last hebt van je rug moet je eens gaan kijken naar een bedchair met alleen elastiek in het midden zoals de JRC extreme, deze hangen veel minder door.

UserPostedImage

Kijk voor een tent eens naar de Ehmanns, echte Duitse kwaliteit.

Oke thx ! Ga ik zeker eens bekijken !
Jorden  
#4 Gepost : maandag 13 juni 2016 09:46:37(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ik heb zo een Grizzly bedchair! Er valt weinig tot niets over te vinden op het internet (jammer genoeg).

Dat ding is gewoonweg top voor zijn geld! Prijs/kwaliteit het beste wat op de markt is. Daar kan Fox, Nash en JRC nog wat van leren! Heb hem nu een dik half jaar en nog altijd tevreden over. Ondertussen ben ik er met naar Frankrijk geweest en verschillende korte sessies gedaan, nog steeds niks op aan te merken. Bij aankoop van de bedchair kreeg ik er extra elastieken bij moest ik hem nog harder willen maken. De memory foam matras ligt ook zalig. Heb zelf soms last van men rug en deze bedchair kan ik zeker aanbevelen!

Moest je voor een andere bedchair gaan, kan je ook nog steeds zo een support net er onder hangen. Hoef je niet perse bakken met geld uit te geven voor een goede bedchair
( http://www.globalcarppro...mattress-assistance.html )

Me...myself...and my rods!
swinne  
#5 Gepost : maandag 13 juni 2016 18:10:44(UTC)
swinne

10 ponder

Man
België

Eerst geschreven door: Jorden Ga naar gequote bericht
Ik heb zo een Grizzly bedchair! Er valt weinig tot niets over te vinden op het internet (jammer genoeg).

Dat ding is gewoonweg top voor zijn geld! Prijs/kwaliteit het beste wat op de markt is. Daar kan Fox, Nash en JRC nog wat van leren! Heb hem nu een dik half jaar en nog altijd tevreden over. Ondertussen ben ik er met naar Frankrijk geweest en verschillende korte sessies gedaan, nog steeds niks op aan te merken. Bij aankoop van de bedchair kreeg ik er extra elastieken bij moest ik hem nog harder willen maken. De memory foam matras ligt ook zalig. Heb zelf soms last van men rug en deze bedchair kan ik zeker aanbevelen!

Moest je voor een andere bedchair gaan, kan je ook nog steeds zo een support net er onder hangen. Hoef je niet perse bakken met geld uit te geven voor een goede bedchair
( http://www.globalcarppro...mattress-assistance.html )

bedankt Jorden !
nee over de grizzly producten kom je zeer weining te weten op het internet , al wel iets over gehoord dat deze goed zijn , maar ja tegenwoordig ben ik liever zeker voor ik nog iets koop

ik zal is een van de dagen me naar de watersportcentrale begeven en de spullen in het echt keuren :-)

thx voor de info !
bertkamp  
#6 Gepost : maandag 13 juni 2016 19:11:54(UTC)
bertkamp

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Ik zag toevallig dat de rod hutchinson big kipper ook alleen elastiek in het midden heeft.
Jorden  
#7 Gepost : maandag 13 juni 2016 23:29:07(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Quote:

bedankt Jorden !
nee over de grizzly producten kom je zeer weining te weten op het internet , al wel iets over gehoord dat deze goed zijn , maar ja tegenwoordig ben ik liever zeker voor ik nog iets koop

ik zal is een van de dagen me naar de watersportcentrale begeven en de spullen in het echt keuren :-)

thx voor de info !

Geen probleem! Ze hebben net een nieuwe lading spullen binnen heb ik gezien via FB dus het is wel eens de moeite om te gaan kijken!

Hoe het zit met hun bivy's weet ik jammer genoeg niet. Wat ik wél weet is dat ik de laatste tijd veel negatieve commentaar hoor op de kwaliteit van Trakker. Zoals eerder aangehaald is Ehmanns wel top van kwaliteit! Duitse ideeën maar wel gefabriceerd in China (wat bij elk merk zo wel is).

Me...myself...and my rods!
swinne  
#8 Gepost : dinsdag 14 juni 2016 14:48:17(UTC)
swinne

10 ponder

Man
België

Okeej ik ga er zeker naar kijken en zal hopelijk snel mijn gerief tegenkomen Blij

swinne  
#9 Gepost : donderdag 16 juni 2016 05:49:06(UTC)
swinne

10 ponder

Man
België

Voila se bed is aangekocht , grizzly Xl flatliner , dit weekend dadelijk testen Blij
Alsook aan onze karpervriendjes heb ik gedacht , de nieuwe grizzly onthaakmat
Toch heel wat anders als de mijn vorige shimano protection mat !veel dikker gevoerd en hogere kanten .

Volgende week nog is gaan kijken voor een nieuwe bivvy dat ik gerust ben voor de komende jaren

UserPostedImageUserPostedImage
UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 juni 2016 05:50:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.