15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
hallo iedereen, ik heb laatst maar weer eens ondervonden dat de winter geen goede tijd is om te beginnen met karpervissen... meerdere blanks maar wel veel geleerd ervan. nou vis ik meestal vlak onder het kantje bij afgezonken bomen of kleine harde plekjes. hier kan ik met de hand wat voer bij gooien. onder een brug en als ik wat verder ga vissen lukt het natuurlijk niet om een compact voerstekje te maken. nou kwam ik er al snel achter dat pva bags dit probleem oplossen. probleempje voor mij, ik ben op het moment zo goed als blut dus een pva systeem (om zo'n stickmix te maken) gaat hem niet worden. kan je gewoon wat lokvoer met kleine pellets om je haakaas kneden? of belemmert dit de inhaking? of is er iets anders hoe je een pva systeem kan nabootsen? alvast bedankt, Gijs de Haan Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 maart 2016 15:13:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Inplaats van je lood een voerkorf gebruiken? ( methodsysteem ) |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
oh, dat lijkt me eigenlijk best handig! zal is ff kijken of ik nog wat zware loodkorven heb liggen... |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.