15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mijn broer en ik zijn op zoek naar een leuk viswater in de buurt van Evergem, Kluizen, ...
We visten steeds op wateren en vijvers in de buurt waar we zijn opgegroeid. Mijn broer diende hier telkens de langste verplaatsing te maken. We gaan dan ook al van in onze kindertijd altijd samen gaan vissen en we vissen ook altijd vis om vis. Indien mijn broer niet kan gaan vissen, dan zal ik nooit alleen gaan en omgekeerd is dit ook het geval. Aangezien er bij mijn broer een kindje op komst is er dus minder tijd zal zijn om te gaan vissen, zou het handig zijn om een leuk viswater te vinden in de buurt van zijn woonplaats (Kluizen). Zodat de vistijd (die beperkt zal zijn) toch optimaal kan worden benut.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Net ten noorden/oosten van Zelzate heb je veel wateren waar gevist word op karper. Onder andere rode sluis in Moerbeke (± 25 min met de auto), wateren van westdorpe (HSV de Platzak, ± 15 min met de auto) zoals het kanisvliet, wateren van Axel (HSV GOA Axel, ± 25 min) zoals de grote kreek, kleine kreek, ijsbaan (geen nachtvissen), put van emery, zandwinputten, of nog iets noordelijker wateren van ONI Terneuzen of in Hoek (± 30 min). Maar misschien zijn er nog wel meer wateren in Belgie in de buurt, misschien een vragen bij het loze vissertje in Zelzate (Yanniek weet vast nog wel wateren) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 20 november 2015 15:41:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
edwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Alvast bedankt voor de suggesties. Zal binnenkort eens op verkenning gaan en eens gaan kijken bij sommige wateren.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.