Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-11-2015(UTC) Berichten: 4
|
Goedeavond wie kan mij wat info geven over de camping in vianen ( everstein ) ik weet dat er erg duister over gedaan wordt maar ja proberen waart
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Neem je peil hengel mee en gooien maar! Een beetje moeite doen voor wat kennis hoort nou eenmaal bij karper vissen. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik denk dat Dutch eigenlijk wil weten of die vijftiger er nog zit en niet hoe diep het er is
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Ik denk dat er rond deze tijd meerdere vijftigers op de camping zitten Bert. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-11-2015(UTC) Berichten: 4
|
Go wat zijn we lollig was me laatste dag op dit forum vraag toch gwn wat plaats van die on nuttige antwoorden ik weet het bestand heus wel dus dat domme gelul heb ik niks aan
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
De vraag is "wat" vraag je dan. Stel je vraag eens duidelijker, je vraagt info over een camping in Vianen. Dat kan zijn over de mensen die er vertoeven, kan gaan over de staat van de camping, etc. Wij zien de gein van je " onduidelijke" vraag wel en beantwoorden dan ook met een geintje. Jammer dat je dat niet ziet. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.