logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Rinus R.  
#1 Gepost : donderdag 17 september 2015 15:17:22(UTC)
Rinus R.


5 ponder

Lid sinds: 30-4-2014(UTC)
Berichten: 25
Man
Nederland
Locatie: Doesburg

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Hallo,

Heeft iemand ervaring met de boilies van Markerworld?
Ik kan zelf geen echte ervaringen vinden van mensen op het internet.

mvg
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : vrijdag 18 september 2015 13:08:49(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Hoi Rinus,

Ik zie zo af en toe wel vangstfoto's voorbij komen van de Markerworld boilies. Voor het geld misschien gewoon eens proberen in een kleine hoeveelheid?
DioR  
#3 Gepost : vrijdag 23 oktober 2015 19:57:41(UTC)
DioR


15 ponder

Lid sinds: 1-3-2011(UTC)
Berichten: 140

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ik heb de CC+ gehad in de zomer. Ik heb er 5kg van besteld en deze is mij goed bevallen. Proeft vrij scherp (Chilli). Ik heb er een aantal vissen op gevangen. Ze vreten ze dus wel. Dat vind ik het belangrijkste. Op de lange termijn kan ik niet veel vertellen aangezien ik veelal een instant visser ben. Instant werken ze voor mij dus. De bol zelf is iets harder dan ik normaal gewend ben. Dit kwam mij goed uit ivm de kreeft die hier in de slotenstelsels mij terroriseren. Bol is trouwens ook niet kneiter hard hoor. Bol zit ook vol met diverse zaden. Tot zover ben ik zeer tevreden over dit type bol. Mijn verwachting is om komend jaar vol over te stappen naar deze of een ander type bol van hun. Prijs kwaliteit klopt ieder geval voor mij.

l-o-r-e-n-z-o  
#4 Gepost : zaterdag 24 oktober 2015 10:24:56(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hoi Rinus
Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee http://www.markerworld.n...er-crab-garlic-5kg-20mm/
Het is geen geld als ik er zou nodig hebben voor op het kanaal zou ik het wel weten aan die prijs ,verder heb ik geen ervaring met dat merk.
MVG Lorenzo
Erwin Krijgsman  
#5 Gepost : zaterdag 7 november 2015 13:37:02(UTC)
Erwin Krijgsman


25 ponder

Lid sinds: 6-11-2010(UTC)
Berichten: 533

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Mag ik even inhaken.... ;-)
Dat er nog niet zoveel gebruikers ervaringen zijn op de CC+ en ES+ dan klopt dat. Deze zijn pas begin dit jaar geïntroduceerd en een nieuw merk/label in de markt zetten valt bij het huidige aanbod niet mee. Zowel qua prijsstelling als merken en kwaliteit is er momenteel een overvloed aan keuze. Vrienden die de MW FaceBook pagina volgen zullen echter gezien hebben dat er bijzonder prettig gevangen is op dit aas. Zeker wanneer je er bij zet dat deze niet in 10 duizenden kilo`s verkocht zijn dit jaar mogen de vangsten zelfs enigszins opzienbarend genoemd worden.
Nu waren de CC en ES wat ons betreft echte voorjaar/zomer knikkertjes (er wordt nu ook ook mee door gevist en gevangen)en zijn afgelopen maand de MG+ en KS+ uitgekomen. Hier geld het zelfde voor... zul je ook nog niet veel over lezen.
Mag eerlijk zeggen dat deze series met de gedachte verkocht worden, vis je er mee prima, veel succes en plezier toegewenst. Wanneer niet, jammer, als het jou keuze niet is dan gewoon niet gebruiken. Dat is de reden dat wij slechts 4 labels leveren in 2 maten. Het is mijn persoonlijke keuze en wie daar in mee wil gaan is van harte welkom. Wat niet verkocht is vis ik ze zelf op, weet wat mogelijk is ;-)
Mvg Erwin

BTW, de oplettende lezer zal dus gezien hebben dat er per 6 maanden (ongeveer) 2 labels te koop zijn. In die periode laten wij enkele batches draaien. Zo weten we dus zeker dat je altijd vers aas hebt en niet een knikker die al een jaar, of 2, op de plank ligt. Boilies zijn zo`n 9-12 maanden te bewaren.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 7 november 2015 16:59:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
bertkamp  
#6 Gepost : zaterdag 7 november 2015 14:38:03(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
badge: UserPostedImage batch UserPostedImage

staat een beetje slordig op een website Blij
thanks bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Erwin Krijgsman op 7-11-2015(UTC)
Erwin Krijgsman  
#7 Gepost : zaterdag 7 november 2015 17:01:14(UTC)
Erwin Krijgsman


25 ponder

Lid sinds: 6-11-2010(UTC)
Berichten: 533

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
;-) Zeker, nadeel van veel tikken... sluipt er wel eens een dommigheidje in. Thanks.
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.