5 ponder Lid sinds: 22-4-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: Noord-holland
|
Goedemorgen mannen Ik weet dat er niet veel mensen happig zijn om informatie te delen via social media ( maar helaas ben ik niet zo handig met de franse taal , dat het bijna onmogelijk lijkt om hier uit te komen) Waarom zou ik toch graag een keer openbaar willen ( heb al een keer een btw geprobeerd , en dit is om eerlijk te zijn niet echt bevallen ) maar het toch stiekem blijft kriebelen om iets moois te vangen in frankrijk ( meerval zeker geen straf). Maar nu , ik had wat putjes gevonden met een rivier ernaast dus aardig aan het zoeken geweest ( waaronder ook google translate gebruikt ) niet echt verder gekomen . Nu werd ik door iemand van een aasfirma echt top geholpen , en ik dacht het toch gevonden maar na een aantal uren zoeken op deze sites heb ik het gevoel gekregen dat het forel putjes zijn en dat we hier niet op mogen nachtvissen cq karpervissen. We willen niet zomaar ergens gaan zitten met de kans op bekeuringen en alle ellende die het met zich mee kan brengen . Een setje in een andere richting zou ook welkom zijn Zou iemand ons kunnen helpen aub Mvg
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zul je toch moeten vertellen wat of waar het is.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
neem een rivier of een kanaal heb je honderden km's oever doe ik volgende week ook, gewoon instant nachtje
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-4-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: Noord-holland
|
Hiervaan ben ik me uiteraard bewust bert , zie pb
Mvg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.