45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik wist niet echt waar ik dit moest posten dus ik doe het hier maar ik zoek een leverdienst die paketten van 25x25x190cm (hengels)kan verzenden van nederland naar belgie. DHL en TNTpost doen geen paketten van die afmetingen Taxipost is alleen van Belgie, niet naar Belgie Ups heeft nog niet geantwoord en GLS stuur ik ook nog een mail iemand nog een optie??? alvast bedankt |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
tnt doet het niet? Mijn hengels komen van Kruidenier zijn met de post opgestuurd Naar belgie is het gewoon kut schrikbarend duur Bewerkt door de gebruiker maandag 31 januari 2011 22:06:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
is zeker duur dat verzenden had een tent naar chiara opgestuurd en was 25 euro kwijt ofzo :/ maar waarom doe je de hengels dan niet in een koker??? dat bezorgen ze zeker weten zo heb ik ook mijn stokken gehad |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
op hun site staat dat ze geen paketten boven de 190cm verzenden... en zolang het onder de 30euro blijft ben ik er blij mee Bewerkt door de gebruiker maandag 31 januari 2011 22:48:24(UTC)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:op hun site staat dat ze geen paketten boven de 190cm verzenden... en zolang het onder de 30euro blijft ben ik er blij mee zijn het karperstokken dan?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
jep.
gls valt ook wel aangezien deze ook maar tot 120cm gaan |
|
|
|
|
wat is de helft van 3 meter 60 dan?? 1 meter 80........... dus in een koker doen ze wel |
|
|
|
|
reken het oversteekdeel erbij + wat ruimte in die koker en je komt makkelijk aan 1m90 lijkt me |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
chiele schreef:reken het oversteekdeel erbij + wat ruimte in die koker en je komt makkelijk aan 1m90 lijkt me nou, meet dat maar eens na, lodewijk heeft wel gelijk hoor maximaal 186 zal die zijn. |
|
|
|
|
|
ja maar inclusief de tube? en je moet de hengel tog wat ruimte geven en niet gelijk bij het verzenden opspannen? nuja, op die enkele cm's komt het niet, toch? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
denk dat je net onder die 1,90 zit hoor. moet niet teveel bewegingsruimte tussen zitten lijkt me Bewerkt door de gebruiker maandag 31 januari 2011 23:34:15(UTC)
|
|
|
|
|
daarom zeg ik ook tot 190 niet boven |
|
|
|
|
ik heb ze ook via de post gehad in een koker dus het kan gewoon geloof me maar! |
|
|
|
|
owkey, via de post dan thnx voor de info allemaal!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.