CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Recept gezocht voor een look/robin red bollie
10 ponder Lid sinds: 4-6-2014(UTC) Berichten: 50 Locatie: roeselare Bedankjes: 2 keer
|
Hallo, Ik zou graag zelf een keer een lookboilie maken met een beetje robin red. Ik heb hiervoor in gedachten 50/50 mix te gebruiken en dit aan te vullen met een beetje robin red en wat lookpoeder van de supermarkt en eieren . Maar ik weet totaal niet welke verhoudingen ik moet gebruiken, zou iemand mij hierbij kunnen helpen? En als je iets zou toevoegen of weglaten aan het recept want ik weet niet echt als dit nu een geslaagt recept zal zijn? Deze boilie is bedoelt om instant vissessie en dus niet voor het voeren. Mvg, Ruben Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 juli 2015 17:08:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
Ik weet dat het een beetje laat is maar ik zou een volgend recept proberen. Dit is iets zeer eenvoudig maar moet toch wel wat vis kunnen opleveren...
200 gram sojameel 250gram polenta 250gram tarwegriesmeel 100 gram vitamealo 25 gram lactalbumine 25 gram lookpoeder 50 gram robin red 100 gram cede
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Knal er maar gerust 200gr rr in dan heb je pas een robin red boilie en 35 gr knoflookpoeder 200 gr polenta en 200 tarwegriesmeel . MVG Lorernzo
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-4-2014(UTC) Berichten: 25 Locatie: Doesburg Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Als je een beetje je eigen robin red boilie wilt maken zou ik als ik jou was nog wat apparts toevoegen of vervangen. Zo kan je bijvoorbeeld de bekende knoflook vervangen voor iets zoetigs of vissig zoals vismeel of koekjesmeel. Je kan het eigenlijk zo gek niet te bedenken.. maaarrrrrr maak het niet te gek door 5 verschillende smaken door elkaar heen te doen. Succes grt Rinus
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Recept gezocht voor een look/robin red bollie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.