Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-2-2015(UTC) Berichten: 5
|
Hallo iedereen ik ben er en tijdje van tussen geweest ( maar niet met het vissen 😆 maar door pc problemen met het forum Bij deze heb ik dan maar en nieuw account aangemaakt ( bij deze zouden de mensen van dit forum me mss kunne helpen om toch nog op mijn oude account te geraken ? Mss nog even over mij zelf ben 28 j vis al 22 j op karper vissen is meer dan en passy maar mijn levens wijze geworden Daarom wil ik mijn kennis delen met wie dat wil en wie weet leer ik ook nog iets bij ik sla nooi wijze raad in de wind 😋
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom terug op CF! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: big carp3 Hallo iedereen ik ben er en tijdje van tussen geweest ( maar niet met het vissen 😆 maar door pc problemen met het forum Bij deze heb ik dan maar en nieuw account aangemaakt ( bij deze zouden de mensen van dit forum me mss kunne helpen om toch nog op mijn oude account te geraken ? Mss nog even over mij zelf ben 28 j vis al 22 j op karper vissen is meer dan en passy maar mijn levens wijze geworden Daarom wil ik mijn kennis delen met wie dat wil en wie weet leer ik ook nog iets bij ik sla nooi wijze raad in de wind 😋 Stuur uw vraag naar Erwin en/of Edwin, die gaan u hierbij wel verder helpen. Suc6 alvast |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom terug |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.