35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
onlangs opende bart haesen een vriend van me een webshop met tal van mooie producten uit het sbsbaits gamma een naam waar er nog van gesproken zal worden ,ook enterprisetackle kan er verkregen worden http://www.carpbaitsbelgium.nl/Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 januari 2011 22:17:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
wow dat ziet er interessant uit zeg! al ervaringen mee??
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
hey dat ziet er idd mooi uit. wie weet gaan we daar eens bestellen misschien wel voor april. |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Heeft kort geleden veel in de uitverkoop gehad op marktplaats zit wel goed
|
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:wow dat ziet er interessant uit zeg! al ervaringen mee??
nog geen ervaring mee maat , maar komt er wel van , ga er namelijk ook bestellen binnenkort, de man achter de webshop heeft wel al mooie ervaringen ermee , is namelijk niet zo een bekend merk in belgie en nederland , maar binnen de kortste keren wel naambekendheid zal opdoen , geloof wel degelijk in hun producten grtzz |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
Dit is iets wat vanaf nu mijn aandacht heeft Ziet er zeer interessant uit. Hou me maar op de hoogte carpfigter Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
carpfigter schreef:Davey Remmig schreef:wow dat ziet er interessant uit zeg! al ervaringen mee??
nog geen ervaring mee maat , maar komt er wel van , ga er namelijk ook bestellen binnenkort, de man achter de webshop heeft wel al mooie ervaringen ermee , is namelijk niet zo een bekend merk in belgie en nederland , maar binnen de kortste keren wel naambekendheid zal opdoen , geloof wel degelijk in hun producten grtzz ben benieuwd wel wat laten weten. |
|
|
|
|
|
even voor de mensen die geintreseerd zijn in de producten , bart zal aanwezig zijn op de stand van vlemmix met producten van sbs baits en enterprisetackle . als er vragen zijn rond de producten zal je van hem wel de noddige uitleg krijgen grtzz |
|
|
|
|
gisteren avond nog de melding gekregen dat er bij aanmeldingen voor de nieuwsbrief er een kortingsbon word gegeven van -20% op sbs baits en -20% op enterprise tackle is volgens mij niet niks grtzz Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 februari 2011 19:04:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
volgens jullie blijkbaar niet zo intressant ? grtzz |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
carpfigter schreef:volgens jullie blijkbaar niet zo intressant ? grtzz Geen tijd gehad hier even goed antwoord op te geven maat weet je of het mogelijk is 1 test (monster) pakket te krijgen? Wil graag weten wat ik koop beetje ver reizen naar belgie. Kan dit niet mag je mij ook wel wat opsturen hoor het wel ok interessant topic Bewerkt door de gebruiker woensdag 16 februari 2011 13:23:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Jowan schreef:carpfigter schreef:volgens jullie blijkbaar niet zo intressant ? grtzz Geen tijd gehad hier even goed antwoord op te geven maat weet je of het mogelijk is 1 test (monster) pakket te krijgen? Wil graag weten wat ik koop beetje ver reizen naar belgie. Kan dit niet mag je mij ook wel wat opsturen hoor het wel ok interessant topic als ik me nie vergis verdeeld vlemmix deze producten ook maar weet het niet heel zeker zal es navragen waar in nederland deze producten te kopen zijn grtzz |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Leuke site! mooie pop ups btw |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ziet er leuk uit misschien iets voor de toekomst om teproberen |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik ben onder de indruk van de deegballen, sinkers, pellets en de prijs. Gelukkig voor sommigen alleen te koop bij geselecteerde winkeliers. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.