20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
iemand ervaring met de mad megalite dome? gr
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ziet dr goed uit. heb even wat vertaald voor je wat van de site af komt
MAD SPACE DOME
Om het programma compleet opbrengsten DAM MAD karper heeft een compact programma van drie zeer hoogwaardige tenten ontwikkeld. Een daarvan is de MAD Space Dome, die speciaal is ontwikkeld voor hengelaars die willen alleen het beste.
Het interieur is net als een tent? Cocoon? gebouwd en heeft een stevige PVC-vloer. Het kan worden van een intelligent sluitsysteem gemonteerd volledig op de buitentent. Deze dubbele laag aan de ene kant zorgt voor een goede thermische isolatie en de andere voor een goede beluchting. Bovendien is de tent tijdens onze tests te wijten aan de kwaliteit en duurzaamheid op te bouwen, waardoor het de ideale metgezel voor langere maakt bijzondere woningen!
Gewicht: 15,5 kg. Transport grootte: 40 x 25 x 120 cm.
Vreemd materiaal Hydro-TEC * Dubbele verzegelde naden 10.000 mm waterkolom! Ademende 3.000 g / m2 Antislip-ritssluiting en MAD YKKReissverschlüsse Alle metalen onderdelen zijn niet-reflecterend Versterkte aluminium stokken verkrijgbaar in mat zwarte verf Dubbele wand in? Cocoon? Technology All-weather Design 4 extra stabilisatoren Intelligente controlesysteem voor vergemakkelijkt de montage van de stabilisatoren Wordt geleverd met een extra stevige haringen Hering dubbele fixing-systeem Optionele extra base deel (Part No 8496 001) Opbergvak onder de luifel Geleverd in een ruime 600D nylon tas
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
dankje wel maar dit is de space dome niet de megalite carp dome toch bedankt lodewijk!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
kijk wel goed rond op internet de prijzen schommelen nogal |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
matszj schreef:dankje wel maar dit is de space dome niet de megalite carp dome toch bedankt lodewijk! de megalite is eigenlijk gebaseerd op een Trakker tent heb ik ergens kunnen oppikken op een forum |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
stomme ik was dr effe niet bij dan haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
En die online vertaal sites zijn helemaal om je te bescheuren hahahaha |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Hennie Bodde schreef:En die online vertaal sites zijn helemaal om je te bescheuren hahahaha dan valt dit nog mee vertaal is wat uit het frans haha |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wil je de tent kopen via marktplaats let wel op dat mensen met de MAD space dome zijn opgelicht ok. Weet niet hoe het zit met de megalite dome laat niets opsturen voor dat je gegevens hebt van de verkoper. Mijn voor keur voor een tent altijd rijden succes man
|
|
|
|
|
ja dat will ik inderdaad, ik ruil hem met een JVS zitkist. en vorodat ik ruil zet hij eerst maar de tent op waar ik bij ben
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.