CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Echte Mannen gezocht voor RTL4
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-5-2015(UTC) Berichten: 3
|
Echte Mannen gezocht voor RTL4! Echte mannen houden van vissen. Even rustig terug in de natuur. Laat het jagersinstict maar naar boven komen. Ben jij een Echte Man? Alleen is er iets te veel van jou… bijvoorbeeld rond je middel… Droom jij stiekem van een strakker en gezonder lichaam? Voor het nieuwe RTL4 programma Real Men zijn we op zoek naar mannen die het avontuur van hun leven willen aangaan, een ervaring die je nooit meer zult vergeten. Houd je van grappige uitdagingen en lachen met mannen onder elkaar? Real Men draait om competitie, werken aan jezelf, uitdagingen en doorzetten tot het bittere eind. En durf jij het avontuur van je leven aan te gaan? Geef je dan nu op: RTL.nl/realmen of stuur een mailtje met je contactgegevens en een foto naar [email protected]Echte Mannen RTL4 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik zou meteen enkele "CF-macho's" kunnen inschrijven , neen niet mezelf, ik ben mindervalide, neen heeft niks met mijn spraakvermogen te maken Ben alvast benieuwd! En neen, ik noem geen namen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Ik zou me wel willen inschrijven maar........... Ik heb van alles NIETS te veel. En Whitey ik weet ook wel iemand die hier aan mee zou kunnen doen. Maar als jij geen namen noemt doe ik het ook niet. Hier past het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud" uitstekend bij. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Ik zou me wel willen inschrijven maar........... Ik heb van alles NIETS te veel. En Whitey ik weet ook wel iemand die hier aan mee zou kunnen doen. Maar als jij geen namen noemt doe ik het ook niet. Hier past het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud" uitstekend bij. Harry, dan verdienen wij beiden goud. Benieuwd welke CF MISS onze medailles zal overhandigen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Beste Iedereen,
Nu al bedankt voor de reacties. Het gaat dus om normale mannen, met allerdaagse beroepen. Natuurlijk komen er wel fysieke uitdagingen en moeten ze weer in vorm willen komen en wellicht wel van hun slechte gewoontes af willen komen. Gewoon mannen die lol willen hebben en van een beetje onderlinge competitie houden en niet op willen geven.
Namen noemen mag best hoor. Je kunt natuurlijk ook een ander opgeven binnen je familie of vriendenkring.
alvast bedankt
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Ik wens u veel suc6 bij uw zoektocht. Zoals u zelf al zij mannen die van een competitie houden. Doe ik ook en als ik voor whitey spreken mag ook voor hem geld het volgende. Wij gaan alle twee voor "goud". Zilver is voor ons te min. |
|
|
|
|
Harry: tuurlijk mag jij in mijn naam spreken , maar.......ze zoeken 'normale mannen' dus........wat moet ik daarop zeggen? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Normale mensen gaan ze hier ook niet vinden |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
haha... ok misschien vinden jullie jezelf niet normaal, maar volgens mij kent iedereen wel een paar van dit soort Echte Mannen.
|
|
|
|
|
die ken ik ook wel, maar toch ga ik liever voor goud. En .... Op deze manier krijg je toch nog een reactie. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Echte Mannen gezocht voor RTL4
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.