Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-5-2015(UTC) Berichten: 11
Bedankjes: 13 keer
|
Goedeavond allen , Ik had graag jullie tips of meningen eens gehoord over stickmix in pva mesh. Ik maak deze zelf met wat gemalen en wat grovere stukjes boilies , pinda's , wat flavour . vinden jullie dit goed als stickmix of gebruiken jullie iets totaal anders alle tips zijn welkom wil altijd wel wat bijleren en ben dit nog maar juist aan het gebruiken dus er zal nog wel veel aan kunnen verbeterd worden. Grtz, Kevin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-5-2015(UTC) Berichten: 11
Bedankjes: 13 keer
|
Thx Whitey ,
Dit artikel is wel heel interessant en zitten andere dingen in dan die ik nu gebruik. Vind jijzelf het de moeite waard om dit te gebruiken bij het vissen of geen meerwaarde ?
grtz ,
Kevin
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik gebruik zelf wel vaak stickmixen en vooral in de winter en het voorjaar merk ik wel degelijk verschil. In de zomer en de herfst gebruik ik ze dan weer om er zeker van te zijn dat mijn haak niet in de planten blijft haken bij het inwerpen.
Ik gebruik zelf meestal alleen gebroken boilies.
2 delen fijn gemalen boilies 1 deel grover, tot 1/8e boilie
Als ik meer attractie wil dan doe ik er nog wat pellets bij.
Wintertip: Gooi er wat maden bij |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.