CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Bootje een 2de leven gegeven
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Na het fatsoeneren van de bekabeling was de buitenkant aan de beurt. Licht opgeschuurd Aces of Carp stickers laten zitten. 5 lagen Metallic zwart erop gezet. Daarna de stickers verwijderd. En een aantal lagen blanke lak erop Dit is het resultaat en ben er wel tevreden mee. |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heel netjes gedaan Ron vakwerk |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
dreamcatcher is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Net als nieuw Ron! .........ik zie dat je meteen ook je scooter in dezelfde kleur hebt gezet! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gaaf gedaan Ron! Handige Harry...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: Erwin Gaaf gedaan Ron! Handige Harry... Hallo die boot heb ik niet opgeknapt hoor. Dat heeft Ron zelf gedaan, en netjes. b Dus ere wie ere toe komt. in dit geval handige Ron. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Open maken en fatsoeneren Opschuren 4 lagen Zwart Metallic en 4 lagen Blanke lak Het totaal plaatje 2 waterdichte digitale volt meters voor elke lipo Boot vaart super 2 motorig draait om zijn as De Rf15 dieptemeter werkt perfect zonder storingen en groot bereik Waterdichte led verstraler schakelbaar gemaakt via handzender 1200 lumen bereik 150 a 200 meter €25,-(nieuw) Beter dan op sommige sites a €125,- De boot is ook omgebouwd van 40 Mhz naar 2,4Ghz Gebruik de Turnigy i6 AFHDS heeft een digital display en op YouTube staat een filmpje dat ze op 1700m testen en nog werkt dus genoeg hahaha Deze heb ik besteld bij hobbyking.com en was thuisbezorgd voor €54,- en ook 2 3s lipo's 5000Mah besteld kosten €52,- thuisbezorgd Hobbyking is een aanrader. En ik ben zeer tevreden met het resultaat |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooi gedaan Ron b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Bootje een 2de leven gegeven
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.