Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-4-2015(UTC) Berichten: 2
|
hallo allemaal, ik ben steven wonend in de kempen. Al van mijn 4 jaar zit ik aan de waterkant en nu al zo'n 15 jaar op de karper. ik heb al voor menig wat boillieboeren gevist gehad zoals o.a. martin sb en wou graag doorgroeien tot de volgende level zeg maar. daarom heb ik met mijn vrouwtje besloten dsbaits op te richten en een geheel totale nieuwe weg in te slaan ivm aas. De boillie markt is momenteel heel groot en lastig maar ik hoop een weerwaarde te kunnen geven aan de karpervisserij door zelf goede bolletjes te maken om zo mensen verder te helpen tegen betaalbare prijzen. Hier op carpfeeling hoop ik wat inspiratie te vinden voor aas soorten die nog niet op de markt zijn en is het niet de bedoeling om recepten te kopiëren van andere of andere klanten te stelen van andere aasfirma's. mvg steven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Steven! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF Steven! Dat we maar veel leuke acties van je tegemoet mogen zien |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-4-2015(UTC) Berichten: 2
|
ik weet niet of acties toegelaten zijn hier jeroen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: dsbaits ik weet niet of acties toegelaten zijn hier jeroen Steven: met dergelijke vragen moet je bij Erwin zijn. suc6! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-10-2014(UTC) Berichten: 49 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom steven!! Misschien doorzichtige boilies
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Welkom steven veel plezier hier en bij het vissen. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: #Stefan15 Welkom steven!! Misschien doorzichtige boilies Dan zou je met een glazen bol moeten vissen Stefan Kan overigens best wel handig zijn b |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Steven Heel veel plezier hier
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.