40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Patrick Met het schaamrood op mijn wangen moet ik toegeven dat ik je verjaardag ben vergeten. Ik schaam mij des te meer omdat wij het er een paar dagen geleden nog over hebben gehad. maar Patrick, ook al komen de felicitaties te laat, toch zijn ze welgemeend. Met excuus voor de vertraging maar alsnog van harte gefeliciteerd. Als enig (verzonnen) excuus kan ik mijn leeftijd aanvoeren. (boven de 65 vergeet je van alles) Bewerkt door de gebruiker zondag 12 april 2015 08:31:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Bedankt Harry! Dat vergeten begint al vroeger dan op uw 65ste hoor, ik weet er nu al van Als ik nu es een normale mens was........dan mocht ik bijna op brugpensioen....... |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ook van mijn kant, van Harte gefeliciteerd Patrick! Gr. Erwin
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Was jij jarig? Allesinds proficiat dan!! met vriendelijke groeten Gies Bewerkt door de gebruiker maandag 13 april 2015 09:01:26(UTC)
| Reden: smileys |
Vissen is zoeken!! |
Gies is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.