Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-3-2015(UTC) Berichten: 2
Bedankjes: 3 keer
|
hallo iedereen. graag zou ik de vislijn terug willen oppakken en op zoek gaan naar een nieuw water in de regio west-vlaanderen iemand een mooi water waar ik kan karpervissen + overnachten ?? met dank b
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: timothy de man hallo iedereen. graag zou ik de vislijn terug willen oppakken en op zoek gaan naar een nieuw water in de regio west-vlaanderen iemand een mooi water waar ik kan karpervissen + overnachten ?? met dank b Timothy: u efkes voorstellen zoals de meesten hier doen, zou u al iets verder helpen (denk ik), maar omdat ik ook uit die regio kom, wil ik u volgende tips geven: http://www.abc-sportviss...bum-Vislocaties-home.htmgoogle earth/maps zijn natuurlijk ook een optie......... alvast Suc6! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Volgens mij hebben ook het Vbk waters in west Vlaanderen. K zou is kijke op hun site www.vbk.be
|
Nicky is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.