25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
beste mensen . Eerst zeg ik sorry dat ik nog eens een topic open over mijn hengels . Maar ik twijfel nog een beetje en heb na wat denken en zoekwerk nog wat vraagjes hier en daar.
Ik twijfel tussen een paar hengels
1) 2 stuks sportex specimen ntx carp 3lbs 2) 2 greys gt5 50mm 3lbs 3) 4 stuks poeli rods x range (3 is 1 gratis) 2 stuks 3.25lbs 13 ft en 2 stuks 2.5 12ft of 2.75 lbs 12 ft 4) 2 stuks Shimano suprezza's 3lbs 50 mm 5) 2 stuks free spirit e class 3lbs 50mm
Ik vis vooral op kanalen zoals Kempisch kanaal en kanaal van Beverlo ook vis ik op putten . En moet ik soms redelijke afstanden halen 100 m is meestal voldoende dus dit wil ik zeker halen . Ik wil dus een stevige hengel die niet vlug kapot is en goed werpt en nog altijd plezier geeft . Weet iemand toevallig de prijzen van de hengels van free spirit vindt ze niet zo vlug .
Alvast bedankt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Tom, Prijzen van free spirit hengels: http://www.markerworld.nl/c-2251377/hengel/Markerworld is tevens sponsor van CF. Wat niet op de site zou te vinden zijn, kan je steeds es een pm sturen naar de eigenaar Erwin Krijgsman.....ik weet dat de service er top is! Suc6 alvast! Bewerkt door de gebruiker zondag 22 maart 2015 19:43:03(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik zou voor sportex gaan!! Onverwoestbare hengels met een hele mooie actie. Ze geven er niks voor niks 10 jaar garantie op! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
remon v wanrooij is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Free spirit is iets te duur dus . En de sportex is al een tijdje mijn favoriet in mijn gedachten. Veel goede dingen over gehoord. Maar ook een paar slechte ik heb gehoord dat sportex nu niet meer geweldig is qua kwaliteit na een faillissement . Weet iemand hier meer over. Maar ik wil nu echt een goede set halen voor de komende jaren . alvast bedankt voor de hulp .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.