Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-2-2015(UTC) Berichten: 8
|
Hallo ik ben op zoek naar een nieuwe lijn voor op mijn molens.
Heeft er iemand ervaring met de mimicry 3D lijnen van Prologic?
Wat zijn je bevindingen?
En of raden jullie me andere lijn aan?
Vis Diepe putten veel mossels steile talutjes veel stenen ook vis ik met regelmaat kanalen en ondiepe putjes.
Ikzelf ben niet echt te spreken over shimano technium vind het erg stug en springt van je molen die lijn word het zowizow niet!
Mvg.
Luuk
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
zelf vis ik met korda touchdown 40/00. naar mijn idee amper te breken een vriend van mij vist er mee en is er zelf wel tevreden over, hij zegt dat hij sterk is, goed afzinkt en onzichtbaar is. zelf vindt ik hem er niet mooi uitzien door de onregelmatige stippen op de lijn (brengt de autist in mij naar boven ). het is een volgens mij dus gewoon een prima lijn. maar kijk ook is naar de korda touchdown, of een gevlochten lijn zoals de piet vogel down to earth. ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! groetjes Tycho |
CarpRespect! |
|
|
|
|
kijk aan das weer wat nuttige informatie rijker bedankt!
heb zelf nu korda subline erop zitten prima lijn. maar wil wat nieuws.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
De PB controle is een zeer goede lijn! Anders is p-line ook zeker aan te raden! Dit zijn de lijnen waar vele zeer te spreken over zijn, en dat heeft een rede. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
tis uiteindelijke shimano catana 35.00 geworden.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Dat is toch een spinning lijn? |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.