10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wegens mijn lengte, 1.97m, vind ik gigantisch moeilijk een compacte stretcher.. nu slaap ik op een jrc contact voor de korte sessies en op een restbite x voor de iets langere. de restbite x voldoet ruim aan al mijn eisen maar de jrc is mij tocht ruim te kort. mijn voeten komen er altijd ongeveer 10 a 15cm over.
nu ben ik dus opzoek naar een lange (+205cm) maar toch niet al te brede bedchair. hebben jullie enkele voorstellen?
|
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey PS. lange en tevens smalle bedchair gaat wel moeilijker te vinden zijn......maar iedereen wil toch juist iets meer plaats om.........vul maar zelf aan! wel ja als ik een brede bedchair wil, dan sleep ik mijn avid restbite wel mee, daar slaap ik op als een koning! ik zou dus inderdaad een relatief smalle willen omdat deze toch snel een pak minder lomp en zwaar zijn.. voor de moment bevis ik een water waar je niet met de fiets of de auto bij kan, de dichtstbijzijnde stek is +-600m stappen dus dan wil je geen bedchair van een halve ton verslepen.. toch bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Bart, Ik heb deze ook net ontdekt: https://www.eurotackle.n...-9-4-Leg-Jumbo-Bedchair/Zelf heb ik nog nooit van het merk "Chub" gehoord, maar dergelijke grote bedchair (210 cm lang) met ACHT poten, en amper 10 kg licht/zwaar. deze: https://www.eurotackle.n...ers/B-Carp-Bedchair-Eco/ ,, lijkt me dan smal en licht, maar ik heb er nog geen afmetingen van gevonden, de B-carp catalogus heb ik hier trouwens ook gepost, onder de rubriek "carpnews" http://www.arca-bifa.com..._NL/index.html#/5/zoomedAls jij er niks aan hebt, dan een ander misschien wel, geen enkel probleem. suc6! Bewerkt door de gebruiker maandag 23 februari 2015 15:42:02(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Beste Bart, Ik heb ook even zitten kijken voor je, en heb het volgende gevonden. JRC Stealth Excel Bedchair Groen 210x85x45cm. Soul Premium 8 - leg Bedchair - 210 x 85 cm - Groen. kijk eens naar die 2 stretchers ze zijn lang en smal dus geen een of andere XL uitvoering Ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen helpen. Mvg Carpaco97 Bewerkt door de gebruiker maandag 23 februari 2015 18:06:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
Carpaco97 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
bedankt voor de tips jongens! dit weekend naar carpsquare geweest en daar heb ik de airflat eco van angling intelligence gekocht, 205 lang en 80 breed, met 4 poten eronder! groetjes Bart! Bewerkt door de gebruiker maandag 2 maart 2015 10:46:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
ondertussen een 4-tal nachtjes geslapen op mijn nieuwe aanwinst en hij bevalt me zeer goed! gemakkelijk op te vouwen met de slaapzak erin, weegt niet heel erg veel en vrij compact.
voor mij dus de ideale bedchair voor de korte nachtjes! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.