logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Frank Wijnands  
#1 Gepost : zaterdag 21 februari 2015 12:33:06(UTC)
Frank Wijnands


5 ponder

Lid sinds: 13-2-2013(UTC)
Berichten: 40
Man
Nederland

Bedankjes: 2 keer
Beste allemaal, dit jaar wil ik graag een keer afreizen naar Madine.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen aldaar. Alle weetjes: verblijf, do's, don'ts zijn welkom.

Het idee is om voor of einde zomer die kant op te gaan. Iemand ervaring met de verschillende jaargetijde?
De maand sept zal het iig niet worden ivm de World Carp Classic aldaar. Zal wat druk zijn rond die periode.

Ik kon nog niks vinden wat betreft Madine. Mocht er reeds iets gepost zijn dan graag de link zodat ik daar verder kan snuffelen en deze post opheffen.

Alvast dank

Karpervissen is een hobby! Respecteer de mening van een ander
Sponsor
remon v wanrooij  
#2 Gepost : zaterdag 21 februari 2015 15:36:08(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Als je geen ervaring hebt met groot water, en daarmee bedoel ik echt groot water dan moet je hier niet beginnen.
Vissen vinden is een must daar, vissen vanuit een boot is de beste optie. Anders zorg maar dat je genoeg lijn op je spoelen hebt om 300 tot 500m uit je kant je gaan liggen.

De rest is zoals op elk groot water, zelfde aanpak ect. Kijk wel op welke kan je mag vissen van dit water.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
thanks remon v wanrooij is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Frank Wijnands op 21-2-2015(UTC)
Frank Wijnands  
#3 Gepost : zaterdag 21 februari 2015 19:38:32(UTC)
Frank Wijnands


5 ponder

Lid sinds: 13-2-2013(UTC)
Berichten: 40
Man
Nederland

Bedankjes: 2 keer
Hey Remon,

Dank voor je feedback.
Wat is voor jou dezelfde aanpak als elk groot water?

Waarom niet daar beginnen als de aanpak toch grotendeels hetzelfde is?
Alvast dank voor de tips
Karpervissen is een hobby! Respecteer de mening van een ander
remon v wanrooij  
#4 Gepost : zondag 22 februari 2015 16:36:10(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
De aanpak zoals voeren ect. is het zelfde alleen de moeilijkheidsgraad is stukken hogen. Beter ervaring opdoen opdoen op een groot water in Nederland en die ervaring meenemen naar Madine. Anders word het een grote teleurstelling en weg gegooid geld met een hoop frustratie..
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
marc hoedeman  
#5 Gepost : zondag 22 februari 2015 17:44:00(UTC)
marc hoedeman


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 24-1-2015(UTC)
Berichten: 4

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Hou ook in de zomer en voorjaar rekening met gigantische wier velden waar bijna geen doorkomen aan is . Maar ervaring op een groot water is zeker een must.
En nog iets pas op bij stormen , kan echt spoken daar.
grtn marc
thanks marc hoedeman is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Frank Wijnands op 22-2-2015(UTC)
Frank Wijnands  
#6 Gepost : zondag 22 februari 2015 18:50:59(UTC)
Frank Wijnands


5 ponder

Lid sinds: 13-2-2013(UTC)
Berichten: 40
Man
Nederland

Bedankjes: 2 keer
Thnx guys, heb btw wel wat ervaring inmiddels dus de uitdaging ga ik niet zo snel uit de weg. Goed te horen dat jullie iig je medevidser willen behoeden voor een stap die wellicht veel te groot is.

dat vissen niet altijd samen gaat met vangen heb ik reeds ondervonden. Een grote frustratie of teleurstelling ben ik dan ook niet bang voor. Niet dat ik hiermee beweer te gaan vangen maar ik bedoel dat ook sessies zonder vis mooi kunnen zijn. Uiteraard vang ik liever wel, vandaar deze topic Blij
Wier check! Goede tip, zeker iets om rekening mee te houden. Wellicht de trip iets vervroegen dan zelfs.
Storm check! Duidelijk, het weerbericht en omgeving van de stek in de gaten houden.

Mocht iemand nog andere toevoegingen hebben dan houd ik me uiteraard aanbevolen.


Karpervissen is een hobby! Respecteer de mening van een ander
marc hoedeman  
#7 Gepost : donderdag 26 februari 2015 11:13:24(UTC)
marc hoedeman


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 24-1-2015(UTC)
Berichten: 4

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Als je er toch heen wil gaan zou ik de stek tegen de dijk pakken en dan aan de kant van het huisje waar je je vergunning kan kopen .

grtn marc
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.