30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Hallo Ik heb 2 meter rubberbootje gekocht op kapaza voor weinig maar nu zoek ik nog een afnaambare motorspiegel zoals dit model http://www.mur-tackle-sh...able-Boat-235_1128.html. Ik heb al geinformeerd bij de hengelsportzaak, jrc en fox verkoopt ze niet apart en die van kolibrie .nl past er niet op. Hopelijk kan iemand mij helpen het is moeilijker te vinden dan ik had verwacht of ik zoek op de verkeerde sites. MVG Lorenzo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
lorenzo In de link die je stuurde zie ik niet echt een motorspiegel o.i.d. kun je iets specifieker zijn. Heb je geen maten van de betreffende spiegel zodat het na te maken is. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Harry er moet ergens iets mislopen zijn met de link deze zou moeten lukken http://www.raven.nl/jrc-...t-235m/nl/product/30712/Maten heb ik er niet van namaken wordt niet zo simpel denk ik maar onmogelijk bestaat natuurlijk niet ,maar als ik hem kan kopen voor 30 a 40 euro ga ik er zelf men tijd niet insteken . Ik heb hem al gevonden bij karperboten .nl maar 100 euro voor zo een spiegeltje vindt ik wel héél duur t'is tenslotte maar een buis en een stuk hout . MVG Lorenzo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
lorenzo Ik heb die spiegel eens bekeken en is heel eenvoudig te maken. Zou er zeker geen 100 euro voor uitgeven. zie Pm Bewerkt door de gebruiker zondag 15 februari 2015 13:23:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Bedankt voor het aanbod harry in hou hetzeker in gedachten ,ik heb hem ondertussen al gevonden voor 70 euro in france maar vindt dat nog altijd aan de hoge kan . Ik zal je volgende week contacteren als ik er nog geen gevonden heb we zijn namelijk nog in contact met de persoon die mij die boot heeft verkocht om er nog één te kopen voor men vismaat, hij had er nog één maar zonder roeispaden noch pomp hij hing die deze week terughalen hij had ze uitgeleend en dan de complete boot aan mij verkopen . De verkoper had er 20 opgekocht van een fallisement en verkocht die voor 125 euro stuk goede kwaliteit en kan opgeblazen in men auto om te gaan voeren idiaal toch. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.