20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He snowman
Dit is de goedkoopste versie van de nieuwe generatie delkim's. Het verschil is dat hier geen zender inzit (voor de draadloze ontvangen). Het kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar volgens mij zit er ook geen anti diefstal alarm op. Verder zit er geen verschil tussen deze (de EV) en de duurste versie.
Mocht je deze aanschaffen en later toch een draadloze ontvanger willen gebruiken, kun je er nog zendertjes onder kopen (soort blokjes die je eronder klikt).
Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
De Delkim Ev plus is inderdaad de goedkoopste versie.Hierna heb je de Delkim Plus,deze zijn allebei zonder zender.Alleen heeft de duurdere versie een extra schakelaar onderop zitten voor 2 gevoeligheidstanden. Het is mijn niet echt duidelijk of je de EV Plus versie uit kan breiden met zo'n ontvangerblokje,toevallig nog van het weekend nagevraagd bij de hengelsportzaak,die het ook niet zeker wist,en het bij Delkim na ging vragen. Wel hebben deze allebei nachtverlichting,waarbij in ieder geval bij de EV Plus uitvoering niet is te regelen of uit te zetten. Bij de duurste uitvoering de TXI Plus met ingebouwde zender kan je de nachtverlichting regelen en heeft inderdaad een anti diefstal functie.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
De EV plus kan uitgebreid worden met een TX plus zender (blokje).
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dit is het blokje Snowmanfisher : http://www.delkim.co.uk/...us-micro-transmitter.phpIk gebruik zelf nog de vorige generatie delkim's en heb ze al een jaar of 10. Ik ben er super tevreden mee. Ik had ook de STD, en heb ze ook uitgebreid met blokjes. Dit werkt goed, alleen had ik ze liever in de pieper zelf zitten(dus de txi). Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 december 2009 13:59:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties worden eerdaags besteld voor kerst Mvg
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Krijg je zeker geen spijt van
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ik heb zelf ook delkim's en ben er super blij mee! ga je geen spijt van krijgen!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Hey snowie,
Topic van tim al gelezen?
50% korting bij top-carp.nl ook delkim's!!!
|
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
Volgens mij zijn ze op....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
ohw..... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
Ja....erg jammer...anders had ik misschien ook mijn keiharde slag kunnen slaan!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
ik heb gebeld. zijn failliet |
|
|
|
|
|
K*T
|
|
|
|
|
Maar leveren ze nog wel hun spullen Stein?
|
|
|
|
|
Delkims zijn binnen Alleen heb ik 1 vraagje, het gevoelgheidssensoortje of hoe het ook heet schuurd die niet in als ik een harde run krijg en mn slip wat dichter staan? ( bijv bij obstakels ) Bij de txi's is het sensoortje namelijk anders volgens mij? Mvg
|
|
|
|
|
Als je een nylon hoofdlijn gebruikt dan hoef je je daar geen zorgen om te maken.
|
|
|
|
|
Ik vis tot nu toe altijd met nylon maar gevlochten lijn zou ik dus niet kunne gebruiken?
|
|
|
|
|
Omdat ik zelf Delkims heb en altijd nylon gebruik, weet ik dat die combinatie geen kwaad kan. Ik denk dat met gevlochten lijn de kans op insnijden groter is, maar zeker weten doe ik het niet...
Arnold
|
|
|
|
|
De nieuwe delkims zijn prima te gebruiken i.c.m. gevlochten lijn. Niets aan de hand! De vorige generatie kon insnijden met gevlochten lijn.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.