Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-1-2015(UTC) Berichten: 3
|
Ik ben aan het kijken voor nieuwe molens,daarbij kwam ik Deze fox molens tegen!. Zijn er mensen die deze molens in het bezit hebben? Heb een paar revieuws gelezen dat ze niet geweldig waren Maar die revieuws kwamen uit 2011!
Gr.franske
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Heey frans, Als eerst, welkom op het forum van cf! Leuk dat je hier eens komt kijken! Geef je alleen de tip, stel je even voor! Dan weet iedereen een beetje wie frans is! Maar verder, ik raad jou aan op eens te gaan bedenken. Wat voor eisen je stelt aan een molen. Dat is het allerbelangrijkste! Ik persoonlijk ben niet echt fan van de fox molens. Niet omdat ik ze zelf heb, of ooit echt gebruikt heb. Maar ik ken veel vissers, die niet echt tevreden zijn over de fox molens! En vaak spijt hebben, dat ze voor het zelfde geld geen shimano of daiwa molen gekozen hebben. Daarom lijkt het me slim, om eerst goed te gaan bedenken wat je voor eisen stelt aan een molen en wat je uit wil geven. En dan raad ik je aan om eens naar de shimano en daiwa molens te gaan kijken! Een tijd geleden heb ik zelf een topic aangemaakt over molens! misschien dat je daar iets aan hebt: http://www.carpfeeling.c...e-molens.aspx#post152803Succes |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-1-2015(UTC) Berichten: 3
|
Jaa dat klopt! Ik ben ook een beetje aan het rond kijken. Naar de mogelijkheden Van verschillende molens. Daarom wou k ook graag wat reactie's van gebruikers!.
En ik had hier al een account maarwist mijn wachtwoord en gebruikers naam Niet meer (oude email adress is gehackt) Zodoende even een nieuwe aan moeten maken.
Gr.franske
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hoi Franske, het is natuurlijk niet helemaal wat je vroeg maar ik bezit de FoX stratos fs10000e molens en heb hier nu 1 seizoen mee gevist. Voor mijn visserij vol doen ze perfect (1e release was bagger) de e is de 2e generatie en die is top. fijne slip en prima baitrunner voor een redelijke prijs. Zo tevreden dat ik er onlangs nog 2 heb bij gekocht... het is maar wat je zoekt en wat je budget is.wou eerst ook Shimano maar op aanraden van Robby Fish toch voor de Fox gegaan. Nog geen spijt van gehad, Word geleverd met extra alu spoel en line reducers. hopelijk heb je hier iets aan. Greetz Frank |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.