logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tycho Leushuis  
#1 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 17:35:52(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
Beste karpervissers,

afgelopen middag is helaas mijn laptop gehackt, ik had toen ook CF openstaan en ben een beetje bang dat hij daar mijn gegevens van heeft.
Uiteraard heb ik mijn wachtwoord veranderd, maar je weet het nooit met hackers.............
Ik post dit topic om even duidelijk te maken dat als er vervelende berichten vanaf mijn account verstuurd worden deze zeker NIET van mij zijn!!

Ook post ik dit om duidelijk te maken dat hackers overal vandaan komen en veel slimmer zijn dan dat wij denken.
Ik werd benaderd door een "klasgenootje" van voor huiswerk, hij stuurde een foto van het zogenaamde huiswerk en die bleek hij niet te willen downloaden, toen gaf de persoon aan dat ik gehackt was, ik heb mijn klasgenootje gebeld want ik vond het erg raar, maar die bleek bij vrienden te zijn.
Zo kunnen zelfs hackers via via bij iemand binnen komen die goed beveiligd is (ik dus).

Dus wil ik jullie ook hiervoor waarschuwen!!!
Kortom; pas op voor hackers en als er vervelende, kwetsende of abnormale posts via mijn account geplaatst word ben ik dat zeker NIET!!!!

Met vriendelijke groet,
Tycho Leushuis

PS. Zou er een vervelend bericht gepost worden, zouden jullie mij dit laten weten? bij voorbaat dank!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 januari 2015 17:55:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

CarpRespect!
Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 17:55:24(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Hoi Tycho,

Bedankt voor het melden. Toen de nieuwe site online ging hebben we daarom ook alle wachtwoorden gereset en nieuwe wachtwoorden toegestuurd. Tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Heb je enige hinder van het feit dat je gehackt bent? Sommige firewalls gaan al bij het minste geringste af namelijk en hoeft niet altijd zo te zijn dat het echt zo is. Vooral gratis virusscanners willen nog weleens zulke meldingen geven namelijk.
thanks timvanzanten is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Tycho Leushuis op 13-1-2015(UTC)
Tycho Leushuis  
#3 Gepost : dinsdag 13 januari 2015 17:59:27(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
Eerst geschreven door: timvanzanten Ga naar gequote bericht
Hoi Tycho,

Bedankt voor het melden. Toen de nieuwe site online ging hebben we daarom ook alle wachtwoorden gereset en nieuwe wachtwoorden toegestuurd. Tegenwoordig kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Heb je enige hinder van het feit dat je gehackt bent? Sommige firewalls gaan al bij het minste geringste af namelijk en hoeft niet altijd zo te zijn dat het echt zo is. Vooral gratis virusscanners willen nog weleens zulke meldingen geven namelijk.


Hoi Tim,

nee ik ben helaas echt gehackt, en het rottige is, is dat het een uur nadat ik mij weer opnieuw had aangemeld, ik heb een hele goede en betaalde virusscanner, de enige hinder die ik ervan ondervind is dat ik die laptop nu niet gebruik totdat mijn vader (die erg handig met computers is) ernaar gekeken heeft, en ik heb zoveel mogelijk uitgezet, wifi netwerken vergeten, in vliegtuigstand zetten en uitzetten e.d. ik hoop dat ik er snel weer vanaf ben.

Met vriendelijke groet,
Tycho Leushuis
CarpRespect!
Erwin  
#4 Gepost : woensdag 14 januari 2015 00:01:46(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wat vervelden. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat iemand die zo slim is om een computer over te nemen van zich laat horen op een forum, maar je weet het natuurlijk nooit.

Succes ermee.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.