CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
daiwa infinity foudraal 3 rod
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
2 jaar gebruikt met alle tevredenheid! Geen beschadiging en ik zeer goede staat en nog met de originele doos! 50 euro! Met dit ruimtewonder krijgt u veel bergruimte voor uw dure, opgetuigde hengels en voor uw accessoires. Het foedraal is voor optimale bescherming binnenin volledig gepolsterd. Dit foedraal biedt plaats voor 3 opgetuigde hengels en 3 reserve hengels. 2 grote, lange opzetvakken bieden plaats aan paraplu, banksticks enz. Een robuust handvat en een gepolsterde schouderriem geven ook bij volle belading een goed draagcomfort. Alle naden werden dubbel gestikt om ook bij grote belastingen stand te houden. Materiaal: 100% polyester 600D, PVC gecoat Doordachte functies en ontworpen voor maximaal comfort en bescherming Geschikt voor 3 opgetuigde 12 ft. hengels Interne gewatteerde verdelers met klittenband Twee externe voorzakken met ritssluiting Verstelbare schouderriem Gevoerde handgreep Geleverd inclusief regenhoes |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
|
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
daiwa infinity foudraal 3 rod
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.