50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Tegenwoordig als ik wat wil posten op de home pagina krijg ik deze melding als ik via Hotmail wat wil posten omdat ik geen Facebook heb.
Microsoft-account
Er kan niet aan uw verzoek worden voldaan
Er zijn momenteel technische problemen met het Microsoft-account. Probeer het later opnieuw.
Kan dit worden opgelost worden. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo Griend
Ik zal het doorgeven aan Edwin. Hij kan dit oplossen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hoi Erwin, het is nog steeds niet opgelost het probleem. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi Griend,
We zijn druk bezig met de nieuwe website. Hierin zullen we dit ook meenemen. We hopen hem spoedig te kunnen lanceren.
Gr. Tim,
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo Griend.
Binnen een niet al te lang tijd gaan wij het account op CF uitbouwen en er voor zorgen dat je met een cf account ook reacties kunt posten op artikelen. We laten Facebook dus los.
Ik weet niet of je inmiddels al weer met je hotmail kunt inloggen, maar dit is in een niet al te lange tijd niet meer nodig.
We hopen het zo snel mogelijk werkend te hebben en hiermee je vraag te hebben beantwoord.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-2-2015(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ha mensen,
Ik heb een paar reacties kunnen plaatsen bij verhalen/artikelen met gebruik van yahoo (ik heb geen facebook). Nu lukt dit echter niet meer en dat vind ik jammer aangezien ik graag reageer op verhalen etc. Is hier een oplossing voor? Ik schrijf de reactie, klik "plaats reactie met yahoo" log vervolgens in met yahoo en klik "plaats" waarop er niks gebeurd.
Groeten,
Harmen.
|
|
|
|
|
Beste Harmen
We zijn momenteel bezig met het maken van een nieuwe manier van posten van reacties onder artikelen. Hiervoor hoef je geen Facebook account te hebben maar kun je ook gewoon met je CF account een reactie achter laten.
Wanneer het klaar is laten we het weten via de website.
p.s. Leuk om te horen dat je graag een reactie achter wilt laten.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-2-2015(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.