logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
joco9103  
#1 Gepost : maandag 27 oktober 2014 18:31:31(UTC)
joco9103


5 ponder

Lid sinds: 4-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Beste

Heeft iemand hier ervaring met dit water?
Eventueel een dieote kaartje.
Welk aas best te gebruiken en welke montage?

Alle info is welkom. Ik ga naar daar in juni 2015, kwestie van voorbereiding hehe
Sponsor
Christian v Oorschot  
#2 Gepost : zaterdag 6 december 2014 12:49:47(UTC)
Christian v Oorschot


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 1

Eerst geschreven door: joco9103 Ga naar gequote bericht
Beste

Heeft iemand hier ervaring met dit water?
Eventueel een dieote kaartje.
Welk aas best te gebruiken en welke montage?

Alle info is welkom. Ik ga naar daar in juni 2015, kwestie van voorbereiding hehe

Hoi,

Ik ben er vorig jaar een week geweest en het is een prachtig complex , wij hadden met zijn 4en 187 karpers gevangen met als zwaarste 20,5kg , er zwemt heel veel klein spul waaronder ook karpertjes van een paar kilo , wij gebruikten toen 30mm bollen om de kleine vissen een beetje te omzeilen maar ook deze vissen pakte de grote bollen , in het midden van het water van stek 5 tot aan de voorbij stek 1 loopt een oude rivier bedding , in diepteverloop scheelt dit 20 tot 30 cm ondieper , vis daar maar op en je zult zeker weten vis vangen , wel met lange onderlijnen vissen ivm de slip die op de bodem ligt want als je daar met onderlijnen vist van een 20cm dan zakt die gewoon in de bodem , een kerel die daar 3x per jaar komt , die zat toen in de gite , viste daar gewoon met onderlijnen van 30cm of langer , wij gebruikte toen strawberry krill tonijn boilies en voerden er 25mm zalmpellets bij , werkte super.
Hoop dat je wat aan deze info hebt , oh ja ik en mijn maat zaten op stek 1 en 2 , en 2 visvrienden van ons zaten op stek 16.

Gr Christian.

www.grainbaits.nl
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.