logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Maxweasel  
#1 Gepost : zondag 19 oktober 2014 20:07:59(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Mijn huidige beetmelders hebben dit jaar denk ik een beetje teveel harde weersomstandigheden gezien... 2 van de 4 doen sinds de laatste regensessie slechts 1 dag met een batterij. Heb ze al eens opengehad maar niets te zien.

Tijd voor andere dus, dit jaar krijg ik nog wel uitgedaan met het reserve setje maar aangezien de beurzen eraan komen dus toch op zoek naar andere!

Graag had ik dus geweten of er bepaalde beetmelders zijn die zeer goed tegen regen/wind/sneeuw kunnen. Dus niet zomaar ff posten welke jij de beste vindt aub. Blij

Ik heb graag een aparte beetindicatie voor runs en zakkers, volumeregeling wenselijk, alsook gevoeligheidsinstelling aangezien ik vaak onder verschillende omstandigheden vis.
Draadloze ontvanger met 4 verschillende kleuren dat ik bij nacht meteen weet welke hengel het is.

Indien je info geeft of hebt, graag ook duidelijk over welk model het gaat. Aangezien ik bv weet dat van Fox bv de goedkopere series er helemaal al niet tegenkunnen, terwijl de duurdere minder/geen last zouden hebben?
Sponsor
HarryO  
#2 Gepost : zondag 19 oktober 2014 20:21:05(UTC)
HarryO

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Ik kan je zo geen beetmelders aanraden aangezien de mijne het zelfde probleem hebben.
Tot zolang je nieuwe hebt kun je deze (als ze nog niet vernield zijn) openmaken en met een ventilator of haardroger op de laagste stand de printplaat droog blazen.
werken ze weer als vanouds.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
dreamcatcher  
#3 Gepost : woensdag 22 oktober 2014 16:50:10(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Gardner atts is volgens mij de enige beetmelder die echt tegen water kan. Er staan zelfs filmpjes op het internet over de gardner atts in een glas water Like
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
l-o-r-e-n-z-o  
#4 Gepost : woensdag 22 oktober 2014 17:47:53(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hallo
De knuckelheads kan je ook onderwater steken helaas niet meer te koop , maar dat ze er één volledig toe siliconen om een promoflimpje te maken onder water zegt nog niet .
Ik heb al 15 jaar de fox dxr en die werken nog prefekt verder gebruik ik regelmatig de fox mmx in combinatie met de fox 433 txr zender,ontvanger dat werkt bij mij ook al 5 jaar zonder probleem.
En begin dit jaar heb ik de jrc dsi voor een mooie prijs kunnen kopen ,er staat ergens een review op het forum ervan die heb ik nu een maand of 6 gebruikt en ze hebben al veel regen gezien en werken altijd perfekt.
Ik gebruik ze veel meer dan men foxen gewoon omdat er een paar leuke opties opstaan dat de foxen niet hebben.
Ik ga er vanuit dat je met een goedkope set vist als je met 2 van de 4 al problemen hebt.
MVG Lorenzo
Carpphoto  
#5 Gepost : woensdag 22 oktober 2014 20:45:20(UTC)
Carpphoto

15 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 4 keer
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Er zijn er vele, je moet effe zoeken, maar ga niet te hard van stapel. Kijk goed ronden lees reviews
door gebruikers, niet door gesponsorde medewerkers in dienst van zo'n bedrijf. Trek daar je conclusies uit.

De knuckleheads zijn oersterk en ik gebruik ze ook nog na -ik denk- 25 jaar in weer en wind!
Maar die zijn niet draadloos zoals gevraagd. Carpsounder heeft een goed draadloos setje, waterdicht en goed werkend.
Ze zijn niet goedkoop, maar ik heb ze ondervonden als een goed setje. ATTS: heb ik goede dingen over gehoord en JRC.
Als het dure dingen zijn, toch maar nieuw kopen ivm garantie (2 jaar).

Ik heb ook oude carpsounders (22 jaar oud) die het nog steeds doen en ook waterdicht zijn (bedraad).

Enne... zien op welke hengel je beet hebt, heb je daar tijd voor bij een run?

Succes ermee!
---------------------------------------------
http://carpphotopassion.wordpress.com/
HarryO  
#6 Gepost : woensdag 22 oktober 2014 21:34:48(UTC)
HarryO

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)

Carpphoto schreef:
Enne... zien op welke hengel je beet hebt, heb je daar tijd voor bij een run?

Als je een tripod of zoiets gebruikt kun je al tijdens het aanlopen zien welke hengel het is.
Als je banksticks gebruikt en je hebt je hengels een beetje verspreid opgesteld is het verrekte handig om meteen te zien waar je heen moet lopen. Angel
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Maxweasel  
#7 Gepost : zondag 26 oktober 2014 20:15:10(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Idd, ik vis regelmatig met banksticks en dan vis ik bv ook aan verschillende kanten van bv een landtong. Dan is het vrij handig als je van in de tent al kan zien als je naar links of rechts moet spurten. Blij

Ben nu net terug van een 4-daagse sessie, beetmelder 3 van de 4 heeft het opgegeven.

Ik vis op dit ogenblik met de Prologic VTSW MAX-4 set. Ik was daar laaiend enthousiast over, maar nu op 3 weken tijd 3 van de 4 beetmelders die het opgeven is toch iets teveel van het goede. Al een geluk heb ik een spare set, bij toeval ook prologic VTSW's (maar de gewone zwarte, ooit voor een appel en een ei op de kop getikt omdat de vorige eigenaar ze had proberen open doen om de rubbertjes op het wieltje te vervangen maar hier niet in geslaagd was). De spare set doet het nog perfect en heb ook nog wel een setje carpsounders met kabel, maarja, nieuw speelgoed is altijd leuk om naar uit te kijken.

Mijn oog was ook al gevallen op de JRC Radar DSI, maar deze zijn er ook in de "Solar" versie. Ik stond daar wat wantrouwig tegenover, maar een maat van mij heeft daar nu goeie ervaring mee en zou niet anders willen... Achja, heb nog ff tot de beurzen Blij
Ron van Houtum  
#8 Gepost : zondag 26 oktober 2014 20:20:55(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
prologic unit geeft bij terugzakker een andere toon en licht op de ontvanger
gevoeligheid gaat via verwisselen rol
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.