45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
De laatste tijd zijn er meer mensen die een eigen voerboot willen bouwen wegens lagere prijs, of om verschillende redenen! vaak zijn de ontwerpen een probleem, of het ontwerpen zelf, sommige weten ook niet hoe ze er aan moeten beginnen. wat ik ten eerste aanraad is om SketchUp te downloaden, een gratis software programma van Google waarmee je allerlei dingen met kunt ontwerpen zoals o.a voerboten. als je alleen naar de ontwerpen wil kijken en niks wil aanpassen aan mijn ontwerpen kan je ook de SketchUp viewer downloaden, die is HIER te vinden. Om de zoveel tijd zal ik elke keer een nieuw ontwerp erbij plaatsen. als er mensen zijn die een leuke boot in gedachte hebben en dit grafisch willen omzetten, stuur me een PM, en dan kunnen we verder bespreken en uiteindelijk zal ik het grafisch ontwerpen. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 maart 2011 20:36:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
NR.2 krijgt een update, moest er verwarring zijn. |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
me pc kan die bestanden niet openen.......... kan je dr een jpeg of image van maken? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:me pc kan die bestanden niet openen.......... kan je dr een jpeg of image van maken? natuurlijk, komen er zo aan |
|
|
|
|
ok top |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
De foto's: Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
zijn niet de beste foto's, maar als je een volledige blik wil hebben van de ontwerpen -> SketchUp |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mooie boten |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:mooie boten bedankt maar voor ze zelf te bouwen zijn ze wat ingewikkeld denk ik. Binnenkort aan een simpel design beginnen die makkelijk bouwbaar is |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:chiele schreef:mooie boten bedankt maar voor ze zelf te bouwen zijn ze wat ingewikkeld denk ik. Binnenkort aan een simpel design beginnen die makkelijk bouwbaar is dat d8 ik nu net ook al ik heb al verschillende keren een plan gehad om een voerboot te bouwen, maar uiteindelijk leg ik me er bij neer dat het makkelijker is een voerboot te kopen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
vind die bovenste wel wat hebben wat is dat gele rondje?? de uitlaat van de turbine motor? |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:vind die bovenste wel wat hebben wat is dat gele rondje?? de uitlaat van de turbine motor? nee xD is verlichting. kan het niet goed aantonen met sketchup, ga nu binnenkort volledig overstappen naar AutoCAD. (is een professioneel programma) |
|
|
|
|
dus het gele dat je ziet op de ontwerpen is verlichtig |
|
|
|
|
NR2 is geplaatst... had het ontwerp een update gegeven. is een simpeler ontwerp voor de handige, die niet zo handig zijn het vind je bovenaan bovenaan samen met de andere ontwerpen... |
|
|
|
|
Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
heb er een nieuwe boot bijgeplaatst. na een tijd kijken en rondvragen gaat deze boot misschien gemaakt worden door een maat van me alleen nog kijken of het ontwerp niet te veel kosten gaat meebrengen |
|
|
|
|
foto's van het laatste ontwerp: Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2011(UTC) Berichten: 40
|
Jorden, dit ziet er goed uit! Ik werk zelf dagelijks met verschillende 3D paketten ( 3dsmax, AutoCAD, Modo etc.) vraagje: doe je dit voor hobby?
Groet, Gert
|
|
|
|
|
Gert Ververs schreef:Jorden, dit ziet er goed uit! Ik werk zelf dagelijks met verschillende 3D paketten ( 3dsmax, AutoCAD, Modo etc.) vraagje: doe je dit voor hobby?
Groet, Gert ik beoefen deze hobby al 2 jaar tot nu toe wil er eventueel men werk van maken, maar mijn pc beperkt mijn limieten op het moment,en de juiste studies volg ik niet, AutoCAD draait ook redelijk loom, en dat is geen werken vind ik. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.