15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
ik ga van de zomer naar camping wedderbergen en sta aan het kanaal maar nu is mijn vraag kan je daar ook karper vangen of is het geen moeite waard? en hoe zijn de vangsten rond het weddermeer en het villapark? alvast bedankt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Dennis Het loont zeker een dagje naar de plas van wedderbergen te gaan. Hier maak je kans op hele dikke vissen. Ik het park zelf lopen ook allemaal kanaaltjes (aan de huisjes) en ook daar kun je leuk vis vangen (al zijn ze daar niet zo groot als op de plas). Als aas zou ik je willen aanraden tijgernoten mee te nemen. Een handje per hengel bijvoeren is meer dan voldoende. Misschien nog een beetje hennep en het kan niet misgaan In Februari gaan wij weer live uitzenden vanaf het weddermeer. Misschien leuk om dan mee te kijken. Kun je ook zien wat er onderwater gebeurt. Gr Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
ok bedankt ik zal dan ook zeker tijgernoten mee nemen
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 31
|
@denkal16, Wanneer ga je en welke plek hebben jullie?
Wij gaan ook naar camping Wedderbergen en staan ook aan het water,wij gaan van 23 juli tot 6 augustus.
M.v.g Gert |
Een dag niet gevist,is een dag niet geleefd |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.