CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Jouw inbreng op het CarpFeeling Forum
»
Forum kunnen sorteren op nieuwe onderwerpen of reacties
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Hoi,
Het is nu niet mogelijk, maar ik vind het wel handig om per onderdeel bijvoorbeeld Carptalk, Karpervissen in... en Karpervissen rechts te kunnen sorteren op (reactie)datum. Nuis het zoeken of er nieuws binnen is. Die staat wel onderaan in het forum, maar toch... Binnen een onderdeel toch ook wel weer handig en een zinnige toevoeging.
Grtz
Frenk
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Hoi Frenk, Niet helemaal een antwoord op je vraag maar je kan ook via de 'Mijn topics' een lijst krijgen van alle nieuwe content sinds je laatste bezoek. Ik gebruik deze zelf ook om snel ff bij te lezen. Direct url is http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_mytopics.aspxHoop dat deze optie je wat helpt. Mvgr, Edwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Is niet wat ik bedoel, helaas. Al is die wel makkelijk om dezelfde lijt te krijgen als onderaan het forumlijstje (=5 nieuwste topics/reacties).
Ik zou graag een lijstje hebben van de laatste, nieuwste topics/reacties. Nu moet ik per onderdeel: * carptalk * karpervissen in * karpervissen * carpplaats * carpfeeling kijken welke (relatief) nieuwe reacties er zijn per topic, de actuele onderwerpen dus. Het liefst per 10 of 20 zichtbaar. Zo zie ik of er interessante, recente meleldingen/reacties/posts zijn. 5 stuks vind ik minimaal
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
vind het persoonlijk wel een goed voorstel. als er spam is zie je niks meer van de 5 actieve onderwerpen.
|
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
|
Dat staat los van Spam, Lorenzo. |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Jouw inbreng op het CarpFeeling Forum
»
Forum kunnen sorteren op nieuwe onderwerpen of reacties
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.