20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
weet iemand iets om je apenraten goed te kunnen opladen,zoals camera,mobiel,filmcamera,s ga namelijke vrijdag naar Frankrijk.
Met vriendelijke groet,
Gerjan Berendijk
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
whitey heeft al zo vershillende posten gedaan. zijn mobiele opladers dat je door middel van je usb aansluiting je gsm of dergelijke kan opladen. heb er zelf ook 1 en persoonlijk vind ik dit zeer intressant voor vis sessies.
mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
een starthulp van een auto met 12v aansluitingen. Gebruik ik hier ook werkt perfect
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.