logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
007ruben11  
#1 Gepost : woensdag 24 september 2014 16:06:31(UTC)
007ruben11

10 ponder

Man
België

Bedankjes: 2 keer
Hallo,

Ik zou graag de delkims TXI plus willen kopen samen met de zender na het horen van veel goed commentaar.
Zouden jullie wat meer informatie voor mij hebben over de delkims (de voor en nadelen) en zeggen wat jullie van die delkims vinden?

Mvg,

Ruben

Sponsor
carpbuddy  
#2 Gepost : woensdag 24 september 2014 16:36:38(UTC)
carpbuddy

20 ponder

België

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Eerst geschreven door: 007ruben11 Ga naar gequote bericht
Hallo,

Ik zou graag de delkims TXI plus willen kopen samen met de zender na het horen van veel goed commentaar.
Zouden jullie wat meer informatie voor mij hebben over de delkims (de voor en nadelen) en zeggen wat jullie van die delkims vinden?

Mvg,

Ruben

Heb er al enorm veel van gehoord, en volgens mij is het enige nadeel het prijskaartje Blij
Don't dream your life, But live your dream...
janz  
#3 Gepost : woensdag 24 september 2014 23:05:59(UTC)
janz

10 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb zelf delkims TXI plus.
Ik kan er eigenlijk alleen maar positieve dingen over zeggenMee eens
De gevoeligheid is goed in te stellen van zeer gevoelig tot een stuk minder gevoelig.
Het bereik is ook goed, ik heb hier nog geen enkel probleem mee gehad.
Verder hebben ze al wat regenbuien doorstaan en daar heb ik ook nog geen last van ondervonden.
Ik zou dus zeggen doenLike
thimon  
#4 Gepost : donderdag 25 september 2014 14:56:08(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Het zijn en blijven gewoon de allerbeste beetmelders op de Europese markt. Ik maak al jaren lang gebruik van Delkims en ze bevallen mij ook super goed. Ik ben begonnen met de goedkopere EV variant ( 70 euro per stuk in de meeste winkels ) en die deden het jaren lang geweldig. Nog steeds trouwens. Ik ben pas geleden overgestapt naar de Delkim TXI plus en die zijn helemaal geweldig!

Voordelen zijn:

Instelbaar toonhoogte
Instelbaar volume
Instelbaar gevoeligheid

+ en - stand. Dat houdt in: De + stand is voor super gevoelig vissen. Obstakels, slappe lijn, rustig weer enz. De - stand is voor rivier vissen, stromend water, ruig weer enz.

Ik heb het setje compleet met de receiver. Die doet het tot wel 150 meter afstand nog steeds prima.

Echt super piepers.

Wat betreft de prijs... Je geeft één keer een groot bedrag uit, maar dat betaald zich dik dubbel en dwars terug in het plezier en de jaren die je ze gebruikt. Echt een vette aanrader!

Dit zijn die van mij. Blij

Like

Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 september 2014 14:58:54(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
IMG_2591.JPG
Doorzetten wordt beloond!
reintje  
#5 Gepost : zondag 28 september 2014 08:38:01(UTC)
reintje

Nieuwe uitzetting

Bedankjes: 1 keer
welke hengels zijn dat Thimon?

gr
Ron van Houtum  
#6 Gepost : zondag 28 september 2014 09:42:48(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht
Het zijn en blijven gewoon de allerbeste beetmelders op de Europese markt. Ik maak al jaren lang gebruik van Delkims en ze bevallen mij ook super goed. Ik ben begonnen met de goedkopere EV variant ( 70 euro per stuk in de meeste winkels ) en die deden het jaren lang geweldig. Nog steeds trouwens. Ik ben pas geleden overgestapt naar de Delkim TXI plus en die zijn helemaal geweldig!

Voordelen zijn:

Instelbaar toonhoogte
Instelbaar volume
Instelbaar gevoeligheid

+ en - stand. Dat houdt in: De + stand is voor super gevoelig vissen. Obstakels, slappe lijn, rustig weer enz. De - stand is voor rivier vissen, stromend water, ruig weer enz.

Ik heb het setje compleet met de receiver. Die doet het tot wel 150 meter afstand nog steeds prima.

Echt super piepers.

Wat betreft de prijs... Je geeft één keer een groot bedrag uit, maar dat betaald zich dik dubbel en dwars terug in het plezier en de jaren die je ze gebruikt. Echt een vette aanrader!

Dit zijn die van mij. Blij

Like

Voor jouw zijn het misschien de beste piepers Thimon.
Maar er zijn ook weer zat klachten over op het internet.
Met name de nieuwe versie dus niet die jij hebt zijn meen ik toch zo'n 7 of 11 jaar oud

Reciever die stoort of slecht ontvangst heeft.

Ik heb ze ook gehad
Deden het goed maar met terugzakkers was het soms teleurstellend
Registreerde gewoon slecht
Kan je wel zeggen moet je hem gevoeliger zetten maar als je dan een halve oploper hebt lijkt het weer een run.

Dus heb ik ze weg gedaan.

Maar ieder zijn ding
je blijft altijd voor en tegenstanders hebben.
Dat is al jaren zo.

Maar als je een goed setje hebt
heb je een set voor jaren
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
thimon  
#7 Gepost : zondag 28 september 2014 16:40:21(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Eerst geschreven door: reintje Ga naar gequote bericht
welke hengels zijn dat Thimon?

gr

The force R range Reintje!

Like

thimon  
#8 Gepost : zondag 28 september 2014 16:42:28(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Daar heb jij ook weer een punt Ron. Je zult altijd voor en tegenstanders houden. Al moet ik zeggen dat ik zulke klachten dan weer niet gehad heb die jij benoemt.

Maar waar ik het absoluut mee eens ben... er zijn eigenlijk van de topmerken geen slechte sets meer op de markt.

Like
Ser  
#9 Gepost : vrijdag 10 oktober 2014 23:42:33(UTC)
Ser

Nieuwe uitzetting

ik heb ook Dekims TXI's en ook geen problemen ondervonden (gelukkig).. ben er zeer tevreden over.. doet wat het moet doen en zien er mooi uit vind ik dan. Mijn maat heeft een goed setje van FOX en hij is daar tevreden over.. zo heeft ieder zijn eigen mening en smaak.

Ser zijn Delkims
ronald kingma  
#10 Gepost : donderdag 16 oktober 2014 12:03:50(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ik heb gevist met de delkims. Daarvoor de oude fox mx. Ik vis alweer 3 jaren met de foxjes van 13 jaren oud en ben daar nog steeds heel tevreden over. Ik kon niet wennen aan de delkims. Het is inderdaad wat je gewend bent en waar je wensen liggen wat betreft geluid en functies. Mensen die zweren bij delkim kan ik mij goed voorstellen, maar ik ben een echte fox man.Like

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.