10 ponder Lid sinds: 30-10-2012(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste forumleden, bij mijn zoektocht naar een nieuwe bivy is mijn oog gevallen op de avid carp HQ bivy Ziet er een degelijke tent uit en wat mij ook aanstaat is het uitneembare doek om condens tegen te gaan. Is er hier iemand die ervaring heeft met deze tent en deze met mij wilt delen? b
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-9-2014(UTC) Berichten: 1 Locatie: Kampen
|
Hallo Janz, Ik vond het ook een mooie tent, ik heb de AVID HQ 2 Bivy gekocht, maar mijn tent is al weer omgeruild. Bij het de tweede keer opzetten is een van de lipjes van de spanstangen afgebroken en een van de clips om het grondzeil vast te maken is ook afgebroken tijden het los maken. Normaal moeten moderne kunststoffen niet zomaar afbreken, het gebruikte kunststof van de AVID HQ 2 bivy is niet erg taai maar bros. De nieuwe tent was exact hetzelfde, ik dacht misschien is er een verbeterde versie op de markt gebracht maar dit was niet zo. Nu moet ik bij het opzetten van de tent extra voorzichtig zijn zodat ik niet weer hetzelfde probleem krijg. Dus ik heb niet zo'n hoge pet op van de kwaliteit van AVID, mij vismaat maakt nu grappen over mijn High Quality Bivy. Update: naar Carp Zwolle 2015 geweest en daar stond een HQ 2 Bivy met hetzelfde euvel afgebroken clip bij de spanstang. De Nederlandse vertegenwoordiger zou het aan AVID doorgeven. Groeten, Arie Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 februari 2015 11:22:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ok bedankt voor je reactie Dan kijk ik nog even verder
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Bedankt voor de tip, ga ik zeker eens bekijken
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.