45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
toen ik vandaag op men thuiswater ging kijken zag ik dat er een paar ganzen/zwanen zijn geland op men water.. heb met een wandelaar gepraat en hij zei dat ze er sinds vorige week zijn geland. die beesten waren meteen agressief, en dus ik vertrouw men stek morgen niet 100% ;p iemand een tip hoe je ze kan afschrikken of gewoon wegjagen xD (ben normaal altijd vriendelijk tegen de natuur en zijn bewoners, maar als die niet vriendelijk zijn tegen mij, dan zou ik dit wel gebruiken ) Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 01:06:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
geen vuurwerk over van me nieuwjaar? als ze ni wegblijve, klopke geve me n stok fzo (ik ben een dierenvriend, maar durf zelfverdediging toepassen op hen!!!! ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:geen vuurwerk over van me nieuwjaar? als ze ni wegblijve, klopke geve me n stok fzo (ik ben een dierenvriend, maar durf zelfverdediging toepassen op hen!!!! ) klop geve me ne stok? ben al eens aangevallen door zo'n beest... resultaat: heb in vlucht kunnen vangen met mijn oud versleten karpernet ^^ heb het beest toen maar aan de boswachter gegeven (in net) en hij heeft het op een veilige plaats vrij gelaten... |
|
|
|
|
waarom moest ge ze dan nog vangen? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:waarom moest ge ze dan nog vangen? omdat die op mij afkwam ;p als die wegvliegt ga ik er niet meer achteraan eah |
|
|
|
|
ja man, ze zoude wa meemake iere, moeste ze da probere |
|
|
|
|
ebde gene werppijp? als ge goe kunt mikke... fffwwwwiiieeeeeew... BAF goose1 down! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
mag je toch hopen dat ik jullie nooit tegen kom aan het water... je bent te gast in de natuur, gedraag je dan ook naar.. mafkezen! mods verwijder deze hersenloze berichten gauw van jullie forum.... Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 01:01:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Frank Penning schreef:mag je toch hopen dat ik jullie nooit tegen kom aan het water... je bent te gast in de natuur, gedraag je dan ook naar.. mafkezen! mods verwijder deze hersenloze berichten gauw van jullie forum.... we zijn maar wat aan het lachen ik respecteer de natuur altijd! ruim mijn afval op als die er is, respecteer alle dieren. maar dit is puur om men veiligheid, heb geen behoefte om zo'n dier aan te vallen, laat het liever wat vliegen of in het water zitten. maar wat als het dier mij aanvalt? daarom tips om dit te vermijden. iemand nog tips? |
|
|
|
|
Frank Penning schreef:mag je toch hopen dat ik jullie nooit tegen kom aan het water... je bent te gast in de natuur, gedraag je dan ook naar.. mafkezen! mods verwijder deze hersenloze berichten gauw van jullie forum.... heeeeey , just kiddin' mogen tog eens lachen, niet? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Lachen mag altijd. Maar denk er ook even aan dat ook andere mensen dit kunnen lezen en anders kunnen opvatten. Dat zou zonde zijn
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:Lachen mag altijd. Maar denk er ook even aan dat ook andere mensen dit kunnen lezen en anders kunnen opvatten. Dat zou zonde zijn idd, heb direct men berichten aangepast en sommige verwijdert alvast mijn excuses. maar zoals het er nu uitziet word het morgen voor mij niet vissen :(. men vismaat heeft net afgezegd en het weer gaat wat tegenvallen. dus ik haak af moet ook nog wat schoolwerk in rode maken. maar wil dit topic niet laten stoppen. op sommige vijvers is dit een zwaar probleem! heb ook al ergens gelezen dat je bv een blikje mais opendoet en hier goed wat tabasco in doet... de beesten eten er een keer van, en sinds dan blijven ze van je stek weg. zou dit kunnen werken? |
|
|
|
|
hmmm je zegt daar zoiets zouden er zo een gekken rondlopen in de benelux? (retorisch, natuurlijk) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
bliss ja in belgie ..grapje...maar zulke dingen hoor je gewoon niet te posten...
|
|
|
|
|
mijn oprechte excuses... was even vergeten hoe het opgevat kon worden misschien gewoon het topic opnieuw herstarten? |
|
|
|
|
Frank Penning schreef:bliss ja in belgie Kan je geen ongelijk geven... wat hier in de laatste tijd gebeurt is :s |
|
|
|
|
Jorden schreef:Frank Penning schreef:bliss ja in belgie Kan je geen ongelijk geven... wat hier in de laatste tijd gebeurt is :s mja... we mogen er trots op zijn |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-7-2010(UTC) Berichten: 23
|
Bij mij naast de flat woont ook een "kudde" ganzen, als ik me groot maak (armen spreiden), beetje met je voeten stampen en zo blazen als een kat zeg maar, wil dat wel helpen! Het ziet er alleen zo maf uit...
|
|
|
|
|
Uwabaki schreef:Bij mij naast de flat woont ook een "kudde" ganzen, als ik me groot maak (armen spreiden), beetje met je voeten stampen en zo blazen als een kat zeg maar, wil dat wel helpen! Het ziet er alleen zo maf uit... geloof mij, dat werkt niet altijd! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.