45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Hallo iedereen,
Ik ben nu reeds een tijdje lid van dit forum, en ik denk dat de meesten mij wel gaan kennen als (meestal) een heel vriendelijk en hulpvaardig man, dit komt denk ik doordat ik een pak levenservaring heb en al heel veel tegenslagen heb gehad, zo erg dat er zijn, die ik nooit te boven kom, dit ter zijde gelaten.
Ik post dit omdat: de laatste tijd merk ik op dat sommigen enkel inloggen om anderen hun posts af te breken en dan veelal op een onbeleefde/arrogante manier, en meestal ongegronde reden, dit komt het forum allesbehalve ten goede!
Het is de kwaliteit van de posts/artikelen/ enz...... die dit forum zo goed heeft gemaakt tot wat het momenteel is, en dat is het BESTE karper forum van Nederland en België, we worden dagelijks door de CREW verwend met TOP-artikelen en TOP-tips, DANK hiervoor, want dit is allemaal gratis en voor niks!
Mijn tip aan de "lowlifers" die hier dagelijks proberen dit forum te verpesten: GA WEG, en nog beter: BLIJF WEG!!
Aan alle crew members en collegas en zelfs vrienden!: blijven Tips/trics en artikelen posten AUB, en vooral HELP ELKAAR, daar worden we (en het forum) allen enkel en alleen beter van!
Ik weet niet of deze post mij in dank zal worden afgenomen, maar ik heb tenminste gezegd waarop het staat, en voel me momenteel opgelucht!
grtz
the one and (L) only WhiTeY
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 7 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Don't dream your life, But live your dream... |
carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Idd, helemaal mee eens whitney, zoals carpbuddy zegt!! |
Vissen is zoeken!! |
Gies is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-8-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: brabant Bedankjes: 20 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kan ik me helemaal in vinden!! Damn!! Een hollander tussen de vlamingen! 0- -0
|
frankvdooren is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Whitey Is het nog echt nodig om te zeggen dat ik het volledig met je eens ben. Je hoeft het niet met een ander eens te zijn en commentaar geven mag altijd maar doe het dan op een opbouwende manier. Ieder heeft het recht van vrije meningsuiting maar doe dit op een openbaar forum met respect. daarom is een bedankje voor jou hier echt op zijn plaats. Bewerkt door de gebruiker zondag 31 augustus 2014 23:29:44(UTC)
| Reden: aanvulling |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
|
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Bedankt voor je leuke post en je complimenten Whitey.
Het is en blijft moeilijk om het forum schoon te houden maar we doen ons best. Wat heel fijn is, is dat er mensen zijn op het forum die met ons meekijken.
Gr. Erwin
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Netjes verwoord whitey! Helemaal mee eens trouwens |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Dank aan allen die positief en vooral begripvol hebben gereageerd, of dit alsnog zouden doen! b b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Dat dwing je ook af Whitey! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.