Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-8-2014(UTC) Berichten: 1 Locatie: groningen Bedankjes: 4 keer
|
Goede morgen mensen
ik ben pieter en ben gek op karper vissen zo dra ik er tijd voor heb pak ik me hengels en trek ik er op uit en nu is mijn vraag zijn er ook mensen die in de omgeving van winschoten wonen zo ja zou ze graag wel een keer willen ontmoeten om eventueel samen er op uit te trekken vooral na wat je de laatste tijd hoort dat de karpervissers snachts worden bedwelmt door gassen in de tent te laten lopen en dan de vissers hun spullen mee te nemen ik vindt het schandalig dus hoop dat er meerdere mensen zijn die in deze beurt wonen en er wel samen op uit willen trekken van plaats alleen
m.v.g pieter
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Pieter! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Welkom Pieter Jammer genoeg woon ik niet in de buurt want ik zoek ook een buddy. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welkom op CF.
met 2 of 3 geeft altijd een veiliger gevoel. zelf overdag begin je soms gefrustreerd te raken van sommige hun gedrag. Hoop dat je vind wat je zoekt.
mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
breur is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Pieter. Welkom hier op CarpFeeling b M.v.g. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom op CF Pieter en dat je veel kijk- en leesplezier mag hebben op deze site. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.