15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Mensen met al gebruikerservaringen over deze voerboot? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
komend weekend zijn het opendeurdagen in de goeie vangst david. anders moet je daar eens komen kijken? als je de zondag komt, smijt dan uw visspullen in de koffer en dan rijden we 's avonds door naar het water voor een nachtje? :-"
Grtz
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Kga zondag eens naar carptackle shop in Antwerpen langsgaan !! |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
david_deman schreef:Kga zondag eens naar carptackle shop in Antwerpen langsgaan !! ik zaterdag! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mensen die zijn geinteresseerd hier een filmpje van de boot in actie veel kijk pleizer
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 februari 2011 13:15:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nog niemand die een trend heeft gekocht en kan vertellen wat hij/zij er van vindt? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-2-2011(UTC) Berichten: 23
|
ga de mijne vrijdag ophalen en zal zaterdag vertellen hoe die bevalt
|
|
|
|
|
Ik ben benieuwd Dennis. Ik hoop dat ie goed bevaltjust_cuz_1 |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ben benieuwd graag een uitgebreide review |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Davey, ik eerst!! |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
het spijt me mannen maar me boot is niet binnen gekomen werdt op me werk gebeldt dat het volgende week wordt vindt het zelf zwaar klote hadt me er erg op verheugdt dus zal het volgende week als nog doen als niemand me voor is dan maar morgen vissen zonder het bootje
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
wij hebben er nu 10 verkocht en de mensen zijn heel tevreden. prijs is natuurlijk ook goed |
|
|
|
|
|
Dennis, jammer maar wat in het vat zit... |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Hoi, Ik kreeg het volgende mailtje , misschien is er iemand in geintresseerd. Beste hengelsportliefhebber, De eerste showdag zit er al weer op en het was een groot succes. De reakties op de demonstraties en workshops waren super. Zie voor een foto-impressie onze websie: http://www.niprohengelsp...main_page=page&id=88Zaterdag a.s. 12 maart is het thema Karpervissen. Speciaal voor deze dag hebben wij een superaanbieding: De Mini baitcruiser van € 499,- alleen tijdens de opendag van 12 maart: € 375,- - 10% korting = € 337,50 Maar let op: OP=OP En voor de eerste 100 klanten met een besteding van minimaal € 20,- : 500 gram cocochino boilies gratis. (Max. 1 per klant.) Deze door Po-line geproduceerde nieuw ontwikkelde boilies zijn exclusief bij Nipro Hengelsport verkrijgbaar. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Richard Pronk Nipro Hengelsport Rijperweg 48 1744 HL Sint Maarten 0226-394055 |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 83
|
ik krijg de boot a.s zaterdag voor mn verjaardag van mn vriendin hehe <3
|
|
|
|
|
Lennart, proficiat alvast! Ben zuinig op zo'n vriendin:-" :-" Laat maar zsm jouw mening weten van het bootje. succes! |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
haha dankjewel daar ben ik zeker heeeel zuinig op ik ga hem volgende week zeker testen
|
|
|
|
|
ik heb me boot dan eindelijk binnen bijna een maand opgewacht maar hij is het zeker waard
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Boot toevallig vorige week gezien bij een bekende het was toen mistig hij vertelde mij dat hij de boot bijna niet meer kan zien. Ok het bereik was toen niet optimaal praten wij over +/- 100mtr. Omdat ik op die stek wil vissen kwam ik hem tegen hij moest rond 12 uur weg gelukkig voor mij kan ik er bij komen zitten. Ok hij heeft de boot nog een keer uitgevaren wat mij wel opviel is dat hij de remote control hoog moest houden maar goed dit kan door weersomstandigheden (periode net uit de mist) zijn. Hij heeft zijn werk wel gedaan kan hier nog niets uit opmaken moment opnamen. Wil het even delen met jullie Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 maart 2011 13:23:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
ik heb de boot al een aantal x gebruikt . en heb totaal geen last met bereik. had die zn antenne wel uitgeschoven ? als die helemaal in is geschoven is het bereik vrij beperkt. gr lennart
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.