Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-8-2014(UTC) Berichten: 3 Locatie: Duiven Bedankjes: 3 keer
|
hoi karpervissers, ik ben een fervent barbeelvisser en wil graag karper technieken toepassen op mijn visserij. vandaar mijn aanmelding op dit forum. Karpervissers zijn nu eenmaal alles een stapje vooruit gr. Marcel.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Marcel! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hey Barbus, Goed plan! Ik bevis met regelmaat de grote Belgische rivieren, met name de Maas, en dan komt er regelmatig ook een stevige barbeel op de mat! Sterke vechtlustige vissen waarvoor ik 's nachts graag uit mijn bivvy spring ;-) Mocht je wat info willen uitwisselen, PM me maar. Gr, Stijn StijnD heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Barbus Karpervissers zijn nu eenmaal alles een stapje vooruit Dat zou ik niet zomaar aannemen. Want het zou zomaar eens andersom kunnen zijn. Je bescheidenheid siert je wel overigens Dus als je voor ons een soortgelijk forum weet van Barbeelvissen, dan hou ik me in ieder geval aanbevolen (k ga over een tijdje weer een week naar een Franse rivier waar ze zitten ...)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Marcel! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Marcel
Heel veel plezier hier.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hallo Marcel, welkom op CF en ik hoop dat je wat technieken kunt vinden voor je barbeel visserij. Volgens mij staat het vlak naast elkaar en kun je met veel technieken ook op barbeel vissen. Succes |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.