15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jongen als ik mijn lijn uitgevaren heb zou ik die graag willen markeren bij de beugel om hem vervolgens na een run in de lijnclip te zetten en uit te gooien naar mijn mikpunt. nu is mijn vraag hoe markeren jullie je lijn en wat gebruiken jullie daar voor zou ik wel eens willen weten hoe jullie dat doen b Bewerkt door de gebruiker donderdag 14 augustus 2014 22:26:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Bennie jongen als ik mijn lijn uitgevaren heb zou ik die graag willen markeren bij de beugel om hem vervolgens na een run in de lijnclip te zetten en uit te gooien naar mijn mikpunt. nu is mijn vraag hoe markeren jullie je lijn en wat gebruiken jullie daar voor zou ik wel eens willen weten hoe jullie dat doen b Plakband? |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
De nieuwe markerpaint van Nash bevalt mij uitstekend! In geval van gevlochten lijn is dat overigens iets lastiger ;-)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-8-2014(UTC) Berichten: 1 Locatie: Limburg
|
Distance sticks? Na een run zit al je lijn op de molen, dit moet er toch eerst af om de lijn achter de clip te kunnen zetten.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik gebruik Fox Magic Marker. Daar kan je een mooi knoopje mee maken dat goed op de lijn blijft zitten. Alleen verkrijgbaar in de kleur fluo oranje. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
nash markerpain simpel en geen hinder van knoopjes of uitstekend uiteindje's op de spoel waar de draad achter kan blijven hangen . gemakkelijk te verwijderen en kan niet verschuiven worden ...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: big carp nash markerpain simpel en geen hinder van knoopjes of uitstekend uiteindje's op de spoel waar de draad achter kan blijven hangen . gemakkelijk te verwijderen en kan niet verschuiven worden ... ik ben bij de winkel geweest die deze ook verkoopt me vriendin had ik bij me en die beweerd voor 100 % dat het precies het zelfde is als nagellak!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
denk dat er in nagellak wel iets meer brol in zit dat de lijn kan beschadigen mijn vriendin doe aan gel nagels ( hobby vrije tijd ) deze van nash voet als en soort rubber
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.